26 november - 12:10 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 26 november - 12:10 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

26 november - 12:10

Blijf op de hoogte en volg Maxime

26 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Jup. Mijn horrible-monday is weer begonnen. Terwijl meeste van mn vrienden al lekker klaar zijn ben ik 25 minuten geleden pas begonnen... Maar he, komt goed! Gister was echt bijzonder gezellig. Ik en Eva hebben elkaar sinds verjaardag Ludo beter leren kennen en kunnen het nu wel aardig vinden. Nou, wat wil je nog meer? (:

Ben gister eerst na het schrijven van mn blog naar Natas gegaan en heb daar de vloer bewondert, echt heel mooi. Daarna nog lekker gechillt en toen om 17:45 naar Luud gefietst aangezien ik zn schoenen nog ff terug moest brengen! Eerst naar zijn kamer, was ie niet. Toen naar Eva' s kamer, was ie ook niet. Toen naar andere gebouw, Cath' s kamer, Cath stapt net haar kamer in. Haha, toeval! Maar gelukkig wist zij dat Luud bij Andy was dus.. en zij ging daar ook naartoe dus liep ik gelijk ff mee. Andy en Eva waren aan het koken, ik bleef nog ff chillen. Max, eet je mee? Haha, kwam goed uit.. Ik had tegen mn gastgezin gezegd dat ik niet thuis zou eten, maar had eigenlijk nog geen idee waar ik wel zou gaan eten... SLIMHEID.

Dus echt niet normaal lekkere pasta gegeten (thanks Andy! x) met Ebba, Cath, Theo, Luud, Eva, Andy en ... Olivier. Ik heb toch verteld dat ik mijn eerste keer in Nusha was en daar tegen zo' n Nederlandse gast had gezegd: He, wat leuk dat je Nederlands bent. Nou, dat was dus Olivier. haha, weet je hoe mooi om hem dan weer hier tegen te komen. Nou denken jullie natuurlijk, wat doet hij daar nou weer? Nou, de meiden gaan daar wel eens uit, en kwamen hem gister in de supermarkt tegen en vroegen gewoon: Jo, eet je ook mee? Haha, nou zo gevraagd zo gedaan... Daarom hou ik dus van het leven hier..! Lekker spontaan!

Maar oke, na het eten was het plan om of een film te kijken of ik ging naar Natas of nog even wijntje halen en daarna naar Karaoke-avond in Nusha (waar Olivier werkt). Het werd het volgende: Olivier en ik gingen wijn ophalen in zijn huis, terwijl de andere een film gingen kijken.

Wij naar dat huis, een grote &Y*@*-09- zooi haha kan het niet anders zeggen. Maar wij hadden eigenlijk allebei nog steeds zo ontzettende honger... Haha, ik had het niet gezegd, maar hij zei: Yo, ik ga nog eten maken hoor, wil je ook nog wat? Ik: "Hmmm, lekker!" Dus lekkere pasta, gehakt en rode saus. Jammie, wijntje erbij prima! Toen langs de Sainsburry' s nog wat chips voor de rest gehaald en toen weer terug naar Andy' s kamer. Komen we onderweg Hithem tegen: Heee Hithem, ga je ook nog mee? Haha, dus Hithem ook nog mee. Wij daar nog ff gechillt en toen met ze alle zonder Hithem want die ging weer terug naar Natascha.. naar de Nusha gegaan. hahaha, we waren bijna de enige maar dat maakte het zo ontzettend grappig!

Ja.. wie gaan er dan karaoke doen? Nou zeiden Eva en ik: lekker boeiend wij gaan dat gewoon lekker doen joh! Haha, dus kei-hard meege'zongen' op New Shoes van Paolo Nuttini, hahhahaa lol voor 10!

Ook de jongens gingen nog zingen, haha wij kwamen natuurlijk niet meer bij van het lachen. Maar oke, er is bewijs van: a.k.a. filmpjes op mn telefoon! ^^

Daarna naar huis gegaan nog ff programmatje teruggekeken en om 01:35 licht uit gedaan.

Vanmorgen lekker uitgeslapen tot 10:30, lange douche erna, en toen rustig aan alles gedaan. Mn hostmom ff verteld hoe of wat voor deze week aangezien ik waarschijnlijk HEEL weinig thuis te vinden ben.. Vanavond ga ik Nasi maken voor: ?? en ?? en Ludo haha, nee geen idee we zien vanzelf wel weer wie er nog meer mee-eten! Er staat in ieder geval Nasi op het menu! Jammie, wat heb ik dat gemist!

En morgen gaan we met mijn klas uiteten, waarschijnlijk bij Nando's, dus eet ik ook al niet thuis.. Nou ja, gezellig is het allemaal zekerrrrr!

Nu maar weer eens verder met mn voorbereidingen voor mn examen, 8 dec om 13:30 ben ik overal vanaf. Heb nieuwe plannen gemaakt om naar het vliegveld te gaan.. Moet er alleen nog ff over kletsen met mn parentsss. haha, ik zou namelijk op zaterdag met Luud en Lisan mee kunnen gaan in de bus naar het vliegveld (1/3 van de prijs wat ik anders voor een taxi neerleg...) en dan met hun op het vliegveld eten, en dan ben ik daar nog wel de nacht, maar ik heb toch mn laptop en alles bij me, dat komt wel weer goed hoor... denk ik dan. haha! Anders moet ik zaterdag heel vroeg naar bed, en dan in de ochtend nog zo mega lang in de taxi.. Hmmmm. Weet je wat? Ik denk er gewoon nog wel even over! HAahha!

Nou, doei. Xiem

  • 26 November 2012 - 19:03

    Mommy:

    Wat een story en ja, daar kan ik me iets bij voorstellen, dat juist dat spontane je aanspreekt. Nou als hier ff niemand is om uit te nodigen, rijden we gewoon even naar de voedselbank om mensen te vragen en wellicht slaapt er nog ergens een zwerver onder een brug... lekker spontaan toch?
    Over dat zingen Max, van die lefgasten daar, waar jij zo om moest lachen, quote van Sebas: Think twice before you speak, and then you may be able to say somthing more insulting than if you spoke right out at once.
    En dat overnachten op het vliegveld: hoe komt het nou dat je plan mij helemaal niet verbaast? Ik vraag me af of het wel mag... straks worden wij nog uit de ouderlijke macht gezet omdat we ons kind zo ernstig verwaarlozen, aan haar lot overlaten en zo...we hebben het er nog wel over...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 17698

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: