27 november - 18:40 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 27 november - 18:40 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

27 november - 18:40

Blijf op de hoogte en volg Maxime

27 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Challenge voor mezelf: snel een blog maken, haha moet over 35minuten weg, gaat lukken.... hoop ik!

Gaat hier geen dag voorbij zonder dat er iets gebeurd, of het nou leuk is of niet, het bestaat gewoon niet.

Gister eerst school gehad van 11:45 tot 13:05 toen mega lang en lekker geluncht (ik had voor cath en simon en mezelf ei met bacon op stokbrood gemaakt... jaammmiiee) en daarna doorgebikkelt van 15:15 tot 18:15. Haha, in de laatste les zat ik met José (spaanse jongen) beetje te vervelen haha, heel kinderachtig gooit ie en gum tegen me hoofd aan (we waren sowieso al heel kinderachtig bezig) waardoor ik in de lach schiet en mijn leraar maar 1 ding zegt: JOSÉ OUT!! Haha, nou dát was duidelijk. Gelukkig mocht ie 10 minuten later weer terugkomen. Hahaha

Daarna om 18:30 met Ludo voor de Tesco afgesproken om NASI te gaan koken, eerst ff boodschappen doen... Staan we eerst in de Tesco naar kip te kijken, toch maar naar Sainsburry gelopen. Je had daar kip: 250gr is 3pond.En 500gr voor 3 pond. Die eerste zag er niet normaal lekker uit. aar die 2e ook prima, nou wij voor die 2e natuurlijk!
Eenmaal thuis, ik zou de kip snijden, blijken het een soort opgerolde filetjes te zijn, rollen we ze uit: binnenkant is VET en viezigheid, echt ik ging haast BARFEN. Gatsie wat was dat vies. Maar oke, nasi zonder kip is als een stokje zonder ijsje.. Dus oke, wij de helft er afgesneden, satésaus geïmproviseerd met pindakaas en melk. Ach, eerste keer mislukte de hele pan met alles dr in maar uit het raam in de vuilnisbak gepleurd. Was volgens ons niet meer te redden en er waren toch 4 dezelfde waarvan deze het slechtste en het vieste was. Dus oke, poging 2 ging wel prima, eitje gebakken erbij, heeeeerlijk nasi gegeten!

Daarna ontstond het idee om nog ff langs Natas te gaan, dus wij arriveerde ongeveer rond 22:00 bij Natas. Voor het huis trefde wij Chris op krukken en Till (een student die ALTIJD aan het computeren is) aan, die aan het wachten waren op een ambulance... WAT?!

Ik natuulijk helemaal geschrokken naar binnen gehaast om te kijken wat er gebeurd was, Natascha van boven naar beneden van de trap gevallen, moeite met adem halen maar vooral lijkt ze wel in shock. Ambulance duurt ondertussen al 20 minuten waar ik ZWAAR gefrustreerd en ongeduldig door raak.. Dus ik eis dat Chris belt waar ze nou helemaal blijven. 10 minuten later komt die vent dan EINDELIJK aan rijden.

******* schrijf m later af, ga nu uiteten met de klas! Hihi lekka lekka (18:53) *******

  • 27 November 2012 - 21:09

    Mam:

    Wat een vreselijk verhaal, van die kip, net wat voor jou haha ... vooral met vlees! Maar inderdaad nasi (van de opgestuurde zakjes mix) zonder stokje of een ijsje zonder kip, nou ja weet ik veel. Van Natas had je al gewappt maar waarom liep Chris op krukken, hadden ze gevochten of zo?
    Haal nog ff je EHBO diploma joh! Liefs, mama

  • 27 November 2012 - 22:54

    Saskia:

    Hoi Maxime,
    vanavond weer wezen sporten na twee weken "ziek" te zijn geweest, wel gewoon doorgewerkt maar wel met hoesten enzo.
    maar ben er nu weer eindelijk vanaf.
    kon ook weer even bij Frido's moeder langs, zo als het er nu uitziet haalt ze de kerst wel, ze is 2e kerstdag jarig. wordt dan 75 jaar.
    maar wat betreft de nasi zonder kip: ik eet oojk geen vlees en ook geen gevogelte dus voor mij graag nasi zonder kip!
    en dat smaakt best goed, mits je de juiste kruiden gebruikt: ketoembar en djinten.
    hoe is het met nats afgelopen?

    wel tot mails maar weer.
    ps. onze zoldervloer ligt erin, we slapen weer op onze eigen kamer.

  • 28 November 2012 - 23:38

    Innocence:

    misschien handig voor next time, in pindasaus moet je sojasaus gooien (: misschien dat het ook werkt met pindakaas haha! En knoflook!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 17693

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: