25 november - 13:56 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 25 november - 13:56 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

25 november - 13:56

Blijf op de hoogte en volg Maxime

25 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Ik lig nog steeds in mn bedje, beetje bij te komen van gister en alles. Wel onwijs leuke avond gehad! Zal eerst ff over vijdagvond en zaterdag de hele dag vertellen!

Vrijdagavond gezellig filmpje gekeken met mn roomie! Uiteindelijk om 00:30 gaan slapen, terwijl zij om 05:00 uit haar bed moest! hahaha Nou ja, ik heb uitgeslapen tot 11:00 en toen heb ik mega mega lang gekeken wat ik aan zou trekken en welke schoenen... Uiteindelijk toch maar voor mn nieuwe schoentjes gegaan, ondanks het regende en ze wit zijn. Ik MOEST ze aan. Dus nou ja, om 13:15 naar school gegaan, daar mn hele klasje tegengekomen. En dan wachten.... om 14:19 hadden wij ons examen. Part 1,3,4 gingen prima, part 2 wat minder maar over het algemeen wel prima. Aangezien je gelijk de school moet verlaten als je klaar bent maar wij allemaal wel van elkaar wilde weten hoe het ging haddenwe met de klas afgesproken om naar The Earl of Derby te komen als je klaar was. Dus om het kwartier kwamen er mensen binnenlopen, zelfs onze leraar kwam nog een biertje meedrinken, gezellig (:

Onwijs leuke gesprekken met Annie en AnneJulie, dan pas leer je iedereen een beetje kennen.. Zo grappig! Deze dinsdagavond waarschijnlijk met de hele klas uiteten omdat Borja en Yesko vertrekken en na volgende week iedereen na 10 weken uit elkaar gaat.. ):
Vanaf 14:40 tot 17:00 in de pub geweest toen naar de residentie gelopen met AnneJulie, ik naar Ludo want die was JARIG! Wij zijn nar Eva gegaan en hebben daar mega lang gewacht/gechillt voor alle andere, we gingen namelijk niet meer uiteten maar chinees bestellen: ook prima. Nou, wat een gedoe zeg dat online bestellen.. De G#*&E*#( zo. haha. Heb je een soort live-chat over de bestelling, staat er: bezorgingstijd = 19:40, nou om 20:10 hadden wij ons eten nog niet hoor. Dus wij in die chat: als ons eten er binnen 5 minuten niet is mag je het houden en betalen we niet. Haha, 30 seconde erna ging de telefoon: eten is er binnen 5 a 10 minuten. Jajajajajja, bange chinezen. Nouja, eten hebben we dan eindelijk, vond het echt bij langen aan niet zo lekker als in nederland. Ach verbaasd me niks, die engelsen en eten: voor mij een slechte combinatie! (behalve in the eagle en die andere)

Maar oke, gegeten.. Toen met Ebba (zweedse die weer terug was voor een weekend!! En nee dit is niet de ene die ik zo stom vond, deze is echt gezellig! ahahah), Théo, Ludo en Jaap naar de supermarkten gegaan om drankjes te halen voor feestje in Ludo's kamer vanavond.. Hahaahaa, onwijs grappig in de supermarkt maar niet blog-vatbaar ;-)

Gearriveerd in Ludo's kamer ff stoelen uit andere kamers gehaald, beetje kaarten chillen en serieus opeens waren er 30 mensen ongeveer in die kamer joh! Echt mega gezellig, hoppa mn iphone in Ludo's boxen en muziekjes en allemaal leuke mensen om je heen: TOP.

Ik stond buiten met Ebba, kijk naar mn schoenen. Ja kan wel janken.. rode wijn op mn witte NIEUWE schoenen. Kutzooi. Nou ja, gelijk water en zout erop gedaan, ligt nu trouwens nog steeds zout op... Maar dit vind ik echt niet leuk he. Ik heb dus helemaal geen rode wijn gedronken dat is nog het meest stomme. Maar oke, iedereen ging nog naar The Regal om 01:30, Jaap en ik zijn maar naar huis gegaan want om helemaal naar de stad te gaan voor iets waar je 0,5% kans hebt om erin te komen: nee bedankt! Was Jaap zn tas kwijt.. Hij dacht gelijk: ja lekker, heeft iemand meegenomen natuurlijk. Ik: nou ik denk dat je hem bij Eva hebt laten liggen. Nou dat was SOWIESO niet zo zei hij. Haha, dus wij daar langs, en hé wat ligt daar?! Zijn tas.... hhahaha

Ik Ludo zn schoenen maar geleend omdat ik op mijn schoenen niet naar huis kon.. dus nou ja, 02:00 thuis.

Vanmorgen om half 10 wakker gewappt, telefoon uitgeknald en omgedraaid. Haha, om 13:00 ontbeten en daarna beetje gechillt. Straks ff geld halen, schoenen terug brengen en dan fiets ik ff langs Natas om te kijken hoe het met het huis gaat en de vloer! (:

Begin eerst wel ff met douchen, maar WAT is het trouwens een héérlijk weer hier! (= Zonnetje schijnt gewoon! Jammieeeee, wordt ik dan weer zwaar gelukkig van. En stiekem krijg ik een beetje (KLEIN BEETJE, zodat jullie niet gelijk gaan overschatten) bij beetje zin om naar huis te komen... Gister toen ik mn brother from another mother (Ludo) nog een knuffel gaf in de avond en dat we zeiden wat voor onwijs gave tijd we hier eigenlijk hebben/ hebben gehad schoten de tranen wel ff in mn ogen. Dat wordt brullen 7 december. :O

Nou ja, voor nu wel weer even genoeg geschreven. Ik ga mezelf maar eens 'nuttig' maken. Voor zover je het 'nuttig' kunt noemen! hahahha

Doei! Xiem

ps. Tips voor schoonmaken van RODE wijnvlekken uit WITTE NIEUWE Allstars zijn méér dan welkom.

  • 26 November 2012 - 18:53

    M@m:

    Wel gelezen, niet geschreven gisteren, maar is nu al weer oud nieuws... en dat van die rode wijn vlek, dat lossen we thuis wel op. Kijken we even op van die sites van Oma weet raad en zo, allerlei huis-, tuin-en keukenmiddeltjes maar in elk geval geen CHLOOR, let je daar ff op?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 17682

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: