4 november - 12:39 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 4 november - 12:39 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

4 november - 12:39

Blijf op de hoogte en volg Maxime

04 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Haha! Hoe zal ik dit zeggen? Gekke-bizarre-top-avond gehad? Hmm, misschien wel ja!

Eerst ben ik gister thuis mega snel gaan eten, daarna naar Ludo geraced aangezien ik verwacht had dat we vanaf daar naar Lisan moesten lopen... Minimaal 40 minuten. En aangezien Ludo geen fiets heeft... En Juan ook niet die met ons mee zou gaan, hij had eerst wel een fiets maar die is gestolen. Maar hé, ook wij hadden snel 2 nieuwe fietsen gevonden in de residentie, die we dezelfde avond/nacht weer terug zouden brengen dus geen probleem! Nou, zo waren we in 15 minuutjes bij Lies! Prima prima.

Daar iedereen geld ingelegd en beslist wat we zouden halen bij de Sainsbury's. Geluksvogels dat we zijn, zijn onze 'geplande'-drankjes allemaal in de aanbieding! Whiehoe. Jaap en Juan en Luud en ik weer terug gefietst naar Lies, waar ook met Marloes, Sabina en Julie spelletjes gingen spelen. Muziekjes aan, helemaal top.

Rond 00:05 naar LolaLo vertrokken, iedereen op de fiets. Jaap ging naar huis aangezien hij geen iD had om naar binnen te komen ):
Maar oke, eerst fietste iedereen voor mij en Ludo, en wij gaan de brug over, zien we niemand meer... Schenen ze allemaal achter ons te fietsen.. Dus wij door fietsen, denken we bij het stoplicht: anders wachten we hier even...
Nou, dat werd al snel 5 minuten terwijl het nooit zo lang had kunnen duren. Dus, wij maar doorfietsen naar LolaLo in de verwachting dat we ze daar wel weer zouden zien: nou niet dus.

Dus wij naar binnen en maar dansen en alles.. Ondertussen gesmst dat wij er al waren. Nou ik denk een uur later kwamen Lisan en Marloes ook binnen zonder de andere 2 meiden: Sabina was met dr mond op het stuur gevallen: tand afgebroken. Iew. Keert mn maag weer om.

Maar oke, top avondje van gemaakt! Rond 3 ging LolaLo dicht dus toen was het tijd om jassen te halen in de garderobe. Ik kom daar aan, hop, bonnetje, jas terug: knoop eraf. NIET CHILL. Nou, meiden stonden al buiten te wachten. Luud had zn bonnetje voor mij gegeven, komt ze met een jas terug: niet Ludo z'n jas. Dus Luud zegt: "Dat is mijn jas niet, die van mij hangt daar vooraan." Nou mooi niet dat ze hem gaven. Moesten we wachten tot het einde. Eindelijk het einde, moest Luud het merk van zn jas zeggen, of er wat in de zakken zat en welke maat het was. Haha, nou dat lukte wel, dus jas mee en weg... zou je denken...
Op dat moment zien we Juan staan, zonder jas. Jo, waar is je jas.
Nou, het kwam er dus op neer dat zn SuperDry-jas weg was. Oke, het is kut als je jas weg is, maar als hij ook nog ZO duur is... Dan is het helemaal erg. Er werd hem verteld dat ie de volgende dag nog kon terugbellen maar ja, iedereen wil wel zo;n zwarte SuperDry-jas, dus veel kans heeft ie niet.

Toen fietsen gepakt, nog even gestalkt door een of andere Mexicaan, altijd fijn om bro-Luud dan bij je te hebben (: En een Marloes die gewoon zegt: Max en ik zijn lesbisch. Hahahah, nou ik viel haast om van het lachen XD

Op het moment dat je denkt, nou nu gaan we echt weg... komt Eva. "Jo, mijn kamergenootje is vandaag jarig, en ik kwam de eigenaar van de Nusha tegen (klopt, want ik had hem ook gezien), en die zei: we gooien de tent speciaal voor jullie open NU."

Haha, Marloes en Lisan vonden het te mooi om waar te zijn en zouden een heel stuk om moeten fietsen voor de Nusha dus zijn naar huis gefietst. Ludo en ik daarentegen dachten: "Ach, we fietsen er bijna langs, niet geschoten is ALTIJD mis. En hé YOLO."
Dus wij komen daar aan: Ja hoor....... Nusha is open, karaoke staat al aan voor ons.. We komen er binnen met een mannetje of 12/14. Kan het nog leuker? En vreemder? UHM JA.... Alle drank is gratis voor ons..

B I Z A R

En serieus, er komt een man binnenlopen met 6 dozen in zn hand, heeft George (de eigenaar...) 6 pizza's besteld voor ons....

WAAAAAAAT>>>>>> hahahahaha, ok het leek ff allemaal te mooi, maar het was ook écht heel mooi.

Ik kan nu ook nog stuk gaan om gister, want iedereen zat dus met biertjes en pizza ff te eten, zeg ik tegen Ludo: "Haha, wat HOU ik toch van mn leven! <3" Hahaha, te grappig. MAAR..... het is wel zo!

De rest bleef nog, maar ik viel haast om van moe-heid, dus ben om 4:52 naar huis gegaan, 5 uur thuis, 5:12 lag ik omgekleed en lenzen uit en alles in mn bed. Geen puf meer om me ook maar 1x om te draaien. hHahaha, maar dat heb ik allemaal over voor zo'n PRIMA, maar bizar, avondje!

Vanmorgen rond een uur of 11:30 werd ik wakker door een huilende roomie.. En een half gesprek dat ik opving tussen host-mom en roomie. Ik begreep er helemaal niks van. Dus draai me nog een keer om. Om 12 uur word ik weer wakker... Kijk naar mn roomie, een bovenlip zo dik als ??? (geen idee hoe je dat zegt in een spreekwoord...) zo dik als een... opblaas-zwemband. En een behuild gezicht... Uhm, WAT IS ER MET JOU GEBEURD?! "Ja, zo werd ik wakker..." Om 9 uur 's morgens had ze het door, de dokter en verzekering gebeld (want dat is hier dus een heel gedoe om te regelen, als je geen verzekering in Engeland hebt is dat echt zwaar irritant en doet iedereen verschrikkelijk moeilijk...) maar oke, de dokter zou komen. Het is NU 13:08 en de dokter is nog steeds niet geweest. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet doen en vind het verschrikkelijk irritant dat er niks gedaan wordt. Maar oke, ook ik heb afspraken staan voor vandaag dus ik was weer opgelucht toen mijn hostmom net terug kwam, dan is er in ieder geval iemand bij haar thuis...

Ik ga zo naar Lisan toe, en dan met Lisan en Marloes schaatsen. Ja, op diezelfde ijsbaan is mijn roomie gevallen. Maar ja, moet ik dan maar niet gaan? Nope, dat zou niet ala Maxime zijn. Dus ga lekker wel, alleen zeg ik het maar niet... Dui-de-lijk een beter plan. En ja, ik doe voorzichtig... zoals - bijna - altijd ;-) haha!

Nou, spreek jullie weer. De dagen,uren,minuten schieten voorbij dus ik zorg nog even voor een top-tijd!

DOEI>>>Xiem.

PS. Fijne pakjesavond morgen, succes. X

• 04 December 2012 - 20:52

Mam:

Woorden schieten te kort ... ik heb ff geen commentaar! Kom je nog aan leren toe als je zo half bewusteloos thuis komt? En voor je roomie ... ijs, ijs en nog eens ijs, wel in een schone theedoek of zo.

• 05 December 2012 - 20:16

Saskia:

jemig Maxime wat heb jij een hoop lol daar aan de andere kant van de grote plas.
    wij hadden gister ook nog wat lolligs op de bouw, zijn nu even bij Frido's broer Erwin aan het verbouwen.
    gaat Frido's telefoon: Marco ( van Gerritse Ijzerwaren Zeist) waar we aan het werk zijn, zegt Frido; in Bunnik en geeft het adres door. stopt er even later een spiksplinter nieuwe Mercedes Vito met geblindeerde ramen, en wie stapt daar uit? Sinterklaas en Zwarte Piet en Arjan. Okee, de piet was snel geraden; dat was Marco ( Bloemendaal), maar de sint? uitendelijk kwamen we er achter het was Nico

• 05 December 2012 - 20:23

Saskia:

vervolg van mijn verslag: had te vroeg op enter gedrukt.
    de sint was dus Nico( Kooij) lachen dus. we kregen een kratje met pepernoten en een gedicht waar nog het nodig bij is verzonnen.
    ik heb op FB een foto van de sint en piet geplaatst.
    of Frido nog even mee ging kijken bij die Vito: binnen helemaal met leer bekleed, hele luie ligstoelen, dolby surround systeem, een mega groot TV scherm met porno, maar goed dat er geblindeerde ramen in zitten.
    en daar gingne ze weer, ze waren al vanaf 6 uur s'ochtend op pad to 7 uur s'avonds, gingen dus alle klanten van Gerritse langs.
    wij maken ook nog wel eens wat mee.
    maar in ieder geval nog veel plezier.
    groetjes en liefs, tante sas.