23 november - 21:36 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 23 november - 21:36 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

23 november - 21:36

Blijf op de hoogte en volg Maxime

23 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Zo. Daar ben ik weer hoor. Weer vrolijk na een aantal stomme dingen, maar hé "alle problemen zijn er om opgelost te worden" (quote: Mama). En dat is ook zo!

Gister n school eerst uurtje geslapen daarna naar Natas gegaan en geverfd. Veel, héél veel geverfd! Maar het was echt ontzettend gezellig. Onwijs veel gekletst over van alles, wat is het toch een top-wijf. Snel ff in mn verfkleren naar huis, eten en weer terug. Vanaf 13:00 tot 02:00 in dat huis geweest! hahaah, maar een uurtje thuis geweest, maar wel weer écht weer een top avond <3

Huis is nu mooi wit, klaar om een nieuwe vloer en keuken te krijgen! Na dit weekend niet langer chillen in een bouwval, maar lekker in een mooie keuken! hihi

Vanmorgen lekker uitgeslapen - had ik écht nodig! En toen van 11:45 - 15:15 school gehad. Laatste voobereidingen getroffen voor morgen, mn SPEAKING EXAM!! wiehooeeeee. Haha, ik - gek kind - heb gewoon zín in het examen! hahaha

Nou ja, daarna naar de stad om mn broek om te ruilen aangezien er opeens een scheur in zat.... Gelukkig had ik het bonnetje nog, dus kreeg ik zo een nieuwe mee in de ZARA. Thanks! (:
In de paskamer van de ZARA kom ik er dus wel achter dat ook mn Timberlands het nodig vonden om stuk te gaan, nou toen was ik er ZO klaar mee, winkel uitgelopen, winkel ingelopen: nieuwe schoenen gekocht! BAM. Ik kan - net zoals papa - NIET tegen stukke spullen. Dus vanaf nu ben ik de blije eigenaar van een nieuw paar All Star-tjes <3 Hihi, Mevrouw Smetvrees is zo héérlijk slim geweest om WITTE te kopen, maar jaaaaaa... Je moet wel de mooiste kopen natuurlijk!

Hahaha. Na al die dingen was ik het zat en had ik een opkikker nodig. Hop. Roltrap > Starbucks > Venti Frappuchino Caramel met koffie én cream on top > wifi > lieve mensen op Whatsapp = MAXIME WEER VROLIJK (=

Hihi, daarna Lies gemeet en samen super leuke cadeautjes gekocht voor maatje Ludo die morgen JARIG ISSSS!!! Wordt helemaal leuk morgen!

- Trouwens, weet niet wat er aan de hand is met mn schatje a.k.a. laptop, maar hij maakt HELE rare geluiden tijdens Skype, en hapert terwijl ik typ... OHJEE -

Trouwens ook nog met mn lieve Neef gebeld die vandaag jarig was! Echt veel verjaardagen gemist joh )=

Nu (21:51) ff filmpje kijken met mn roomie en dan slapen en morgen KNALLEN met mn examen!! Hhihiii

Doei. Xiem

  • 23 November 2012 - 23:05

    Ingrid:

    Hoi Maxime,

    Klinkt weer als een productief dagje zo. Handig die verfervaring we gaan Myrthes kamer pimpen (of 'pinken' ?) en van wat andere meubels voorzien voor haar verjaardag. Ik weet nu wie we kunnen uitnodigen om te verven :-). Succes morgen met je exam enne speaken, dat moet je zeker lukken.

    Groeten van ons alle 6.

  • 24 November 2012 - 09:46

    Mam:

    Dat was idd een beetje weird met die rare geluiden tijdens skypen, het leek wel of de pc hartkloppingen had of zo, maar dat zijn er wellicht meer haha.
    Vandaag echt examen, dat is de tweede keer binnen een jaar ... moet wel lukken toch, zeker als je er zin in hebt! We horen vanmiddag wel hoe het is afgelopen?
    Ik weet dat die mensen die je sprak tijdens je Venti Frappuchino Caramel bij Starbucks Nederlanders waren, zijn we er toch een beetje meer gerust op dat je het straks ook fijn vindt om weer hier te zijn :-)
    Hé ... die tante Ingrid, heb je dat gezien? Die gaat veel te laat naar bed, gaat 's avonds na elven nog zitten internetten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 17687

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: