22 november - 09:36 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 22 november - 09:36 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

22 november - 09:36

Blijf op de hoogte en volg Maxime

22 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Ja, nu gaat het hard. Heel hard. De ideeën stromen m'n hoofd al in wat ik hierna wil gaan doen! Zo sprak ik vanmorgen met Leon hier, altijd vrolijke Franse jongen, vroeg wat hij ging doen hierna: EF Australië... Wauw, surfen, strand, natuur: wauw! Hij vroeg wat mijn plannen waren, toen ik zei dat ik die nog niet had zei hij: "Ga mee joh! Haha leer ik je surfen, party party in Australië!" Jajajaja, mooie ideeën allemaal, maar ik weet het écht nog niet...

Gisteravond eerst maar eens lekker gegeten thuis, rustig aan gedaan en toen werd ik helemaal zenuwachtig van het niks doen. Ik dacht kan nog wel even langs Natas lopen maar het is al 22:00, alsof ze m'n gedachte kon lezen postte ze op FB: boring at Holbrookroad, haha ik reageerde of ik langs kon komen: yes darling of course! Haha schoentjes aan en gaaaaan. Gezellig gekletst en aangezien dit weekend de vloer wordt gelegd en alles bij lange aan (hoe schrijf je dat?!) nog niet af is, bood ik aan of ik nog kon helpen, aangezien ik daar zo vaak ben!
In eerste instantie was het niet nodig, maar daarna vroeg Natas: "Max? Hoelaat ben je morgen klaar dan?" Ik: "Rond 1 uur, vroeg dus!" Natas: "Hmm, als je wilt, hoeft niet, maar wil je dan misschien komen helpen af-verven?" Ik: "Jaaa natuurlijk, haha super veel lol in, en spreek de hele tijd Engels dan, dus je slaat 2 vliegen in 1 klap!" Dus nou ja, nog ff met Hithem gechillt en om 00:15 lag ik in m'n bedje (:

Vanmorgen vroeg op school begonnen en vanmiddag dus verven! Super gezellig weer (:

Xiem.

  • 22 November 2012 - 11:00

    Mam:

    Vandaag lees ik je blog echt een keer als eerste, het staat er nog maar net op. En ondertussen pling pling op What's app ... maar je zit toch in class? En heb je trouwens wel oude kleren voor het verven? Die heeft Natas anders vast wel voor je haha

  • 22 November 2012 - 17:24

    Oma B:

    Hoi lieve Maxime
    Gisteren was oom Ad en tante Gerda 28 jaar getrouwd,lang al he,Ze gingen lekker met ze alle eten,en wat denk je ,ik mag ook me.Bofkont ben ik toch he.Het was erg gezellig,en lekker ook.Nou jij vermaak je nog steeds
    daar.Aan alles kom een eind. En dat is bijna zover.Ik kijk naar je uit .

    Lieve groetjes van Oma B

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 17684

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: