21 november - 10:52 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 21 november - 10:52 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

21 november - 10:52

Blijf op de hoogte en volg Maxime

21 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

FACK. WAUW hier kan ik dus echt ZWAAR slecht tegen, was bijna klaar met mn verslag.... BAM- alles weg, lekker dan! Ben je dan 22 minuten voor aan het typen. Nouja, overnieuw beginnen dan maar weer.... FML.

Goedemorgen! Mega mega vies weer vandaag wordt dr niet echt vrolijk van...

Gisteravond was weer echt mega gezellig! Om 18:15 was ik terug op school voor de gratis pizza, maar toen we daar eenmaal kwamen scheen het nog zo te zijn dat je eerst met een quiz mee moest doen... Lekker dan. Nou hop, wij toch maar mee gedaan aan die quiz, daarmee wel de eerste helft van Juventus-Chelsea gemist, maar oke, gratis pizza is wel errug lekker! Rond 19:45 kwam eindelijk de pizza, je kon per persoon aangeven wat je wilde dus Luud en ik hadden afgesproken half-half zodat we allebei Hawai en Pepperoni hadden: jummie. Maar oke, met het komen van de pizza kwam ook de aap uit de mouw: je moest een pizza met 2/3/4 andere personen delen. In iedergeval, 2 was het plan maar aangezien je altijd een stelletje van die debielen hebt die zich niet kunnen gedragen werd het uiteindelijk 4 personen per pizza. Het zal allemaal wel, ik kan dr in ieder geval zwaar slecht tegen als dingen slecht geregeld zijn, en geloof me... dit WAS slecht geregeld. Uiteindelijk iets van 3 puntjes pizza gegeten, lekker maar niet genoeg. Maar oke, we hadden de eerste helft van Juv-Che onderhand al gemist, dus Luud en ik wilde nog wel ff haasten naar The Avery om de 2e helft te kijken..

Lopen ongeveer 20 minuten, fietsen 5 minuten... Ja, alleen heeft Ludo geen fiets. Nou bestaat er hier in Cambridge iets als: fietsen vinden. Werkt goed zal ik je vertellen.

Ik ben mn fiets aan het pakken, staat daar een fiets: z o n d e r s l o t. Hihi, fiets gevonden.

-moet er wel ff bij zeggen dat er bijna niemand meer op school was en het zeer waarschijnlijk een fiets was die zielig een nachtje alleen op school moest staan...-

Luud geroepen en hoppa fiets over hek achter de school, Luud erover heen gesprongen: ik lag ondertussen op de grond van het lachen en deed het haast in mn broek. Maar oke, ik voor school langs gefietst naar de Tesco, Ludo achterlangs ook naar de Tesco. Vanaf daar mega hard naar The Avery gefietst, zo kwamen we precies op tijd voor de 2e helft. Lekker drankje gedaan, en gezellig met andere de wedstrijd gekeken. Leuk!

Toen wilde we terug naar huis gaan, maar ja, wij hadden nog steeds trek hoor! Dus even langs de Sainsburry op Leisure Park gegaan, een zelf-maak-pizza gekocht en een pakje Mars-ijsjes (ja, daar had ik dan weer trek in ja) lekkerrrr.

Fiets weer terug gebracht naar school ^^, en toen naar de resi gegaan. Bij de resi komen we Guillame tegen.. "He wat gaan jullie doen dan?" Wij: "Pizza eten en chillen enzo." Hij: "Ah kom bij mij chillen dan, zijn nog meer mensen!" Nou hoef je natuurlijk geen 2x te zeggen! Dus wij gezellig naar die kamer, waren een stuk of 6 andere f r a n s e n, niet erg, maar als ze alleen maar frans praten mega irritant. Maar oke, muziekjes aan en was toch super gezellig! Wij ondertussen oventje aangeknald, pizza dr in... En op het moment dat zij allemaal buiten aan het roken waren was precies onze pizza klaar... Nou dat was maar goed ook, want zo konden WIJ ook echt nog wat eten, haha toen ze eenmaal boven waren en die laatste 2 punten zagen liggen waren ze wegggg. Maar oke, uiteindelijk lekker driekwart pizza gegeten en 2 mars-ijsjes dus wel weer primaaaa!

Rond 23:45 naar huis gegaan, ja, dan ben ik dus om 23:55 thuis, mega mega chill! Nog ff FB en twitter terug gelezen om te kijken of er nog wat boeiends gebeurd was, was niet zo dus toen maar lekker 9 uurtjes gaan slapen! yesss.

Vanmorgen was het wakker worden toch echt echt een ander verhaal. Wauw, wat deden mn ogen pijn. Eerst maar eens ff mega lange douche genomen en toen na mn ontbijtje (jaja, 2 toast!) door de regen naar school gefietst! Hoefde niet eens te haasten: was namelijk OP TIJD. BAM!

Eenmaal op school aangekomen kom ik op de trap Luud tegen: opweg naar buiten, ik was opweg naar mn lokaal, maar kon nog wel ff buiten een snel luchtje scheppen.

Lopen we samen terug naar het lokaal, gaat hij opeens naar rechts... Ik: "YO! Waar ga jij nou naartoe?" Hij: "Naar mn lokaal...?" Ik: "HUH! Wij hebben toch samen les altijd woensdag 2e?" Hij: "Hahahah, nee max, we hebben 3e en 4e samen op woensdag..."

Ja. Fijn. Ben ik een uur te vroeg op school.... DACHT IK. Want: oooooohjaaaaaa, ik heb natuurlijk iLab! hahahaha, stom. hahhaa, dus oke, ik mn verhaal schrijven in iLab, druk ik op een of ander stom knopje waardoor ik mijn hele verhaal weer opnieuw kan gaan schrijven... Fijn!

Ben alweer vrolijk hoor, als ik dat verhaal van gisteravond lees kan ik alleen maar lachen! hahahaha!

Vandaag staat er niet zoveel op het programma, school tot 15:15 of 16:45, daarna misschien snel stad, en vanavond als het goed is hockeyen.. (:

Doeiii. Xiem.

Ps. Ja toch lekker dan, doet die computer het niet meer als ik het wil opslaan, nu dus een manier zien te vinden om mn verslag op internet te krijgen… Howww, gedraag je stomme computer!

  • 21 November 2012 - 13:58

    Mam:

    Weer een hele story, heel rot dat jullie zelf nog pizza moesten halen, haha... en van die fiets, Max dat is echt verschrikkelijk! Ik ben blij dat ik er niet bij was...

  • 21 November 2012 - 22:56

    Saskia:

    Hoi Maxime,

    volgens mij krijg je van al dat fietsen en naar school gaan ook best honger, als ik het zo lees.
    maar goed dat je kookervaring hebt bij het Witte Huis, toch.
    maar wat het weer betreft: het is hier niet veel beter, hier stormt het en regent het.
    ik geloof dat het morgen ( donderdag) droog zou zijn.
    ik hoop het want we moeten nog de buitenkant van ons nieuwe dakkapel schilderen.
    we zijn nu boven op zolder bezig, Frido is al begonnen met aflakken, we hebben nu bijna onze eigen" Riviera Maison"zolder, wordt wel mooi hoor.
    en dan moet er nog even gestyld worden, dat is meestal het leukste, maar wel lastig want wat moet je nog toevoegen, en welke kleur, waarschijnlijk wel iets van zwart/grijs/ bruin.
    En we moeten nog een bed, maar dat maakt Frido zelf, de matras hebben we al, lekker 24 cm dik matras.
    wel tot mails maar weer.
    liefs tante Sas.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 17688

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: