20 november - 17:28 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 20 november - 17:28 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

20 november - 17:28

Blijf op de hoogte en volg Maxime

20 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Ff snel een stukje schrijven, dan nog ff mn ogen dichtdoen en vanavond weer weg! Druk bestaan hier hoor! Haha

Gister school van 11:45 - 18:15, in de lunch ff met Cath mee geweest naar resi en gezellig gekletst. Daarna op school voorbereidingen getroffen voor mn SpeakingExam wat ik aanstaande zaterdag heb. Nog ff getafeltennist daarna en toen naar huis gegaan. Lekker rijst met groente gegeten en daarna lekker thuis chillen (dacht ik)...

Totdat Hithem FB-chatte: "Hé Max! Kom ff langs dan!"
Ik die net lekker programmatje lag te kijken, dacht: "Pffff, ajajjaja wil ook een keer op tijd naar bed!" Maar om 20:50 had ik eigenlijk toch nog wel zin om ff langs Natas, Hithem en Chris te gaan dus spulletjes gepakt, kruidnoten meegenomen en 3 minuten later liep ik hun huis binnen! haha, de zus en nichtje van Natas waren er ook: even gek ;-) Ook was er een David ofzo, super aardige man, en allemaal goed voor mn engels aangezien je de hele avond engels aan het praten bent!
Mega gezellig, muziekjes, drankjes, en veel gelachen, david naar huis, chris in het tuinhuis slapen en natas ging ook naar bed dus Hithem en ik nog gezellig gechillt en jaaaaahoor: wéér om 23:50 pas thuis. Sukkeltje ben ik ook! hahahaha

Dus vanmorgen was het wat lastig opstaan, wel optijd en alles, en ging ook prima. Maar eenmaal in de les was ik aan het vechten om mn ogen open te houden, we gingen niet iets heel belangrijks doen gelukkig, alleen was de directrice van de school precies aanwezig om te observeren in de klas, en vond Andre (mijn leraar) het leuk om mij ongeveer 9 van de 10 x de beurt te geven: FIJN.

In de pauze maar ff koffie gehaald zodat ik ook mijn laatste 2 lesjes kon overleven. Daarna in de 2e les geoefend met Elena en het examen, Andre was zeer tevreden en had nog maar 2 puntjes waarop we konden verbeteren om een nog beter slagings-cijfer te halen, maar geslaagd waren we sowieso: altijd fijn om te horen (:

Verder de hele les onwijs leuk met Annie gekletst, je moest toch spreken, nou ja, dat komt bij ons wel goed! hahahah! Zo ontzettend leuk om die mensen te leren kennen, (:

3e les kijk om me heen, allemaal nieuwe mensen in mn Speaking/Listening-class zie een meisje en zonder na te denken zeg ik: "Haha, nederlands zeker?" Wahahaha, kón gewoon niet anders, en het was nog waar ook. Hoppa gezellig! Andere mensen zaten te kijken: "Hoe weet je dát nou weer?!" hahah, zo moeilijk was het niet.

In de pauze ff met Luud en Sofie (nieuw nederlands meisje) naar de Tesco/Sainsburry gegaan en daar mega mega goedkoop een broodje gehaald: jummie!

Na school nog mega lang staan tafeltennissen met Roberto en Théo. Nu lekker thuis gerelaxt, om 18 terug naar school om met iedereen pizza te eten, daarna met heel wat vrienden naar The Avery om Juventus-Chelsea te kijken: gezellig!!

Eerst ff voor 15 minuten mn ogen dichtdoen hopen op een snelle oplading van mn energie! hahahaha


Xiem.

  • 20 November 2012 - 21:02

    Mama:

    Wij weten nog dat je na een avond laat naar bed, de volgende dag echt slaap moest inhalen ... dat lijkt nu wel heel lang geleden. En als je al die slaap moet inhalen als je thuis bent, zien we je nog de eerste week niet, of: wij jou wel maar jij ons niet.
    Leuk dat je de directrice ook eens hebt gezien :-)
    Verder even weinig te melden, behalve dan nog dat de nasikruiden op de bus zijn, haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 17686

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: