17 november - 23:16 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 17 november - 23:16 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

17 november - 23:16

Blijf op de hoogte en volg Maxime

17 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lekker thuis na alweer een perfect dagje met mn lieve papa en mama!

Zal eerst ff vertellen over donderdagavond: hahahaha LEUK! Ongelooflijk gezellig en mega veel lol gehad! Rond half 10 gingen Luud en ik nog ff langs de Sainsburry, en aangezien ik natuurlijk gehandicapt ben móet ik wel in een rolstoel! hahahahahahhaa, de hele winkel ronde geraced met ludo achter me aan wahahahaha, echt GE-NI-AAL!
Uiteindelijk om 00:40 thuis, maar ik kon toch niet slapen veel te druk en alles dus nog ff twitter en alles terug lezen, 1:35 slapen.

Wordt ik opeens om 4:30 wakker, ik dacht dat ik gek werd. Mn roomie had alle lichten aangedaan, ging een koffer inpakken, ik zat rechtovereind: "WAT GA JIJ NOU DOEN?" (echt in het nederlands) Zij: "Huh?!" Nou ik viel zonder antwoord weer in slaap... 10 minuten later schiet ik wakker: roomie weg....
Dus ik pak mn fleece-deken en met mn slaap-dronken-kop loop ik naar de keuken, zit ze te ontbijten, en dan schiet het in mn hoofd: ze vertrekt straks voor het weekend naar Edinborough! Dus ik zeg: "Maak veel fotos, wil alles zien, heb plezier en geniet ervan he!" In heeel heeeeel slecht engels, en mompelend.. Het enige wat ze zegt: "Awh dankje max! Maar hé, ga jij nog maar ff wat slaap pakken anders zie je dr niet uit morgen...!" Wahahahahaha dus ik lekker verder slapen tot 7:30, en vanaf toen heb ik elke 10 minuten op mn telefoon gekeken of ik niet door mn wekker heen geslapen was aangezien ik helemaal vol met adrenaline zat en echt niet meer kon slapen omdat ik papa en mama ging ophalen van het station om 10:58.

Heb je alle maar dan ook écht ALLE tijd, ga je nog zo laat weg dat je moet haasten.. (kwam ook omdat ik een heel flesje geur-olie over mn papier en schoenen heen gooide: lekker dan.... NIET DUS). Maar oke, hard fietsen: kom je Lisan en Coco (nederlandse vriendin op bezoek bij lies) op de fiets tegen: ook naar het station onderweg. Dus kunnen we gezellig met ze 3en fietsen: top. Precies om 10:58 bij de ingang, coco en lies lopen gelijk naar hun trein, en 5 minuten later komen mijn papa en mama naar buiten lopen: HEEERLIJK om ze weer te zien <3 Écht super leuk!

Gelijk ff naar The Earl of Derby gelopen (verblijven papa en mama, 5 minuten lopen vanaf het station), koffers gedumpt, en eerst maar eens ff koffie gedronken bij een tentje op Leisure Parc! Lekkerrrrrrr! Toen ben ik om 11:35 naar school gereaced voor 2 uurtjes school, papa en mama ondertussen naar de stad gegaan. Ik een laatste Subway-pauze met lieve Mark en Ludo gehad, haha mega veel lol en kletsen kletsen klesten. Kijk op mn horloge: FUCK! Moet over 4 minuten in mn les zitten...... NEEEJOH! Nou ik heb nog NOOIT zoooooo hard gelopen naar mn les! Wauw. 2 minuten te laat: geen probleem, dus helemaal top.

In de middag (was om 15:15 klaar met school) afgesproken dat papa en mama naar school zouden komen aangezien ik papa natuurlijk wel ff mn tafeltennis-skills wilde showen! Haha, ook Jaap, Ludo en Mark zouden langskomen om het tegen papa op te nemen want die wilde ze wel 'ff' verslaan! Whaahhaha! Ik heb het eerste potje tegen papa gewonnen (nog steeds trots op (= hahahah) maar die jongens hebben DUS NIET van papa gewonnen! Haha! Lekker bezigg! Ondertussen de grote tas met eten gekregen (Lieve Henny bedankt voor de hééérlijke kruidnoten en je kaartje! En lieve Opa en Oma bedankt voor de lekkere dropjes! Komt allemaal goed van pas hier hoor!!!! hahahah) en Jaap blij-gemaakt met de door hem bestelde chocolade-kruidnoten bij mn ouders. Haha, 5 minuten later was de zak leeg: maar hé, we hadden er allemaal van genoten!

Rond 17:00 (denk ik, weet het eigenlijk niet zeker) ben ik met papa en mama naar het centrum vertrokken, eerst bij The Avery neergeploft, lekker drankjes gedaan en wat Nachos gegeten: nomnomnomnomnom. En heeeeeeeel heeel veel gekletst: bijna niet bij te praten joh die 3 maanden!

Daarna verder het centrum ingelopen en gegeten bij een tentje waar ik al eerder had gegeten: Don Pasquale. Bruschetta's als voorgerecht, Pizza met onwijs lekkere ham en champions en parmezan als hoofdgerecht, en deze keer (gelukkig hadden ze hem wel!) Chocolate Brownie mét vanille-ijs als dessert. Jummieeeeeeeee! Wahaha, mn buik knalde wel zowat uit elkaar aangezien ik in 3 maanden niet ZO VEEL (én lekker) gegeten heb! Hahahaha! En het was zo gezellig (: Echt leuk!

Bijtijds afscheid genomen en slaaplekker gezegd aangezien papa en mama al heeeeel lang op waren en ik nog langs Mark ging om afscheid te nemen. Rond 10 was ik bij Mark, daar tot half 1 gechillt en toen afscheid van lieve Markie genomen ): Wel een onwijs gezellige avond gehad!! hahahaa, Jaap en Luud en Hithem waren dr ook dus was echt echt gezellig! haha.

00:40 was ik eindelijk thuis 01:49 ging het licht uit, tja... Móest toch echt even Expeditie Robinson terugkijken?! Hahahaa!

(Zal wel ff een ander verslag maken over vandaag de 17e aangezien deze anders wel heeeeel heeeeel lang wordt!)

Xiem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 17692

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: