15 november - 16:41 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 15 november - 16:41 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

15 november - 16:41

Blijf op de hoogte en volg Maxime

15 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Ik leef nog. Daar is veel mee gezegd. Op 13 november in de avond uiteindelijk niet meer gekookt mar wel gezellig een filmpje gekeken, was redelijk op tijd thuis (22:05), uiteindelijk doe je dan om 23:40 het licht uit... zo gaat het altijd.

Gister echt een top dag gehad! <3 Eerst was het plan om gewoon te gaan hockeyen, maar aangezien ik nou al heel wat dagen last heb van een of andere spier rond mn arm/oksel, en er steeds meer last van begon te krijgen leek me dat niet zo'n goed idee...
Dus naar school geweest van 10:15 - 15:15 (geen lecture). Toen nog gezellig buiten gechillt, en was het plan ontstaan om met heel veel nederlanders en een paar duitsers naar The Avery te gaan om Ned-Dui te kijken! Super super leuk natuurlijk! Dus: ik zou om 18:00 bij Mark zijn, daar ff chillen, dan zouden wij om 19:00 bij Cathy in de resi zijn en vanaf daar met iedereen naar The Avery lopen. Prima.

Nou, ik was om 18:00 bij Mark, Hithem ging ook mee voetbal kijken, dus wij lopen naar Cath, te laat (natuuuuurlijk...). Dus vanaf daar te laat weg, ongeveer 19:15 terwijl de wedstrijd (onze tijd) om 19:30 begon, en het toch echt wel 30 minuten lopen was...

Ondertussen zegt Hithem: Ja, moet nog ff wat ophalen, loop je mee Max en Mark? Want ik weet de weg niet... Haha, scheen dat Adriel en ik de enige waren die de weg wisten van de 8 personen... chill ;-)

Dus Mark en Hithem en ik naar die vriend gelopen, toen door naar The Avery, echt waar door allemaal weggetjes gestoken, mn richtingsgevoel heeft me voor het EERST niet in de steekgelaten! Haha!

Dus waren we dara ongeveer om 19:50, wedstrijd natuurlijk al lang begonnen.... Maar ja, aangezien Sweden - Engeland ook speelde, wilde de pub geen nederland uitzenden... Lekker dan! Terwijl ze de mogelijkheid hebben om 3 verschillende wedstrijden uit te zenden.. Maar oke, dan maar live-stream updates op mn phone, met een lekker biertje dr bij en gewoon naar een verliezend engeland kijken aangezien Ibrahimovíc 4 mega mooie doelpunten maakt (vóóral de laatste!!). Nog gezellig gekletst, en toen ontstond het idee om met zn alle naar de residentie te gaan: top-plan!

Haha, dus om 21:30 ongeveer weg gegaan uit de pub. Precies te laat terug om nog drankjes te halen bij Sainsburry of Tesco, dus dan maar naar de Arabier op de hoek: primaaaa! Ondertussen de hele weg met Diego gekletst: ging wel een beetje met hem om altijd maar kende hem helemaal niet, nou echt ONWIJS leuk gekletst (:
Terug op de residentie met wat bier in de tassen maar eens bedacht waar we dan eigenlijk naar toe gingen: jup, Ludo. Haha, dus ongeveer met ze 11 bij Ludo gechillt. Mega gezellig: muziekje aan, mijn Iphone in Luud zn doginstation. Haha, helemaal top!

Gezellig nog ff buiten gekletst nog ff gekeken of ik een fiets kon vinden. Aangezien een fiets zonder slot een gevonden fiets is.. Haha, de Juanma, Diego en papa-Claudio (haha zo noemt iedereen hem omdat ie 25 is! ahhah) en Ludo lachte me al uit: daar zoekt iedereen hier naar, ga je niet vinden Maxie! Haha, binnen 3 minuten had ik 3 fietsen: 1 met 2 lekke banden, 1 met een ketting die eraf lag en er NIET op kon, en 1 perfecte nieuwe fiets met alles er op en eraan waarde geschat op 150 pond: en dan bedenken dat er camera's hangen! hahahahaha! Ondertussen nog een voetbal gescoord, dus wij voetballen daar... Ja, komt Tim naar beneden: of we gek zijn?! Haha, bal inleveren om 1, toen maar naar huis gegaan. 1:35 in mn bed en was ik alleen maar instaat om me nog 1 keer om te draaien...

Vanmorgen fris en fruitig (na 6 uurtjes slaap) precies op tijd op school, en gelijk een waarschuwing aan mn broek: niet chill. Tim wil me niet meer zien in of om de residentie om 11 uur 's avonds.. Haha doe je toch je ogen dicht? ;-) Nee, oke, grapje. Nou ja, over 2 weken is die dat vast weer vergeten? Haha, hopen we maar! Ga toch écht Luud zn verjaardag héél goed vieren IN de residentie..!

Maar oke, school gehad van 08:45 - 13:05 vandaag, ff gelunched in Leisure Park, daarna thuis 2 mega mooie programma's van de KRO gekeken (echt respect). Nog even een paar plannen in mn hoofd gemaakt voor dit weekend met mn lieve papa en mama <3 En even aan mn host-mom gevraagd of ze het écht écht niet erg vind dat ik ZO vaak van huis ben: nee maxime, vind het heel fijn als jij zoveel plezier hebt met je vrienden, zo lang je maar voorzichtig doet en een beeeeetje eerder thuis komt! (: Toch fijn om het ff zeker te weten (:

Nu (17:02) terug racen naar school, tot ongeveer 19:00 lekker tafeltennissen met maatjes Mark en Hithem (Mark gaat zaterdagochtend weg, vind ik NIET leuk ):):): ) Daarna doorfietsen naar lieve Lisan, daar koken met heel wat nederlanders en een vriendin van haar die uit nederland is overgekomen van afgelopen woensdag tot deze zaterdag.
Vanavond redelijk optijd naar bed (max 12 uur) aangezien ik morgen fris en fruitig papa en mama ontvang in mijn stadje, wát heb ik daar ONGELOOFLIJK veel zin in, jullie kunnen het niet bedenken.

Nou ja, laat snel weer wat weten! Eerst maar eens genieten van de aankomende mooie dagen (:

****Morgen ben ik trouwens PRECIES 2 maanden weg, nog minder dan 1 te gaan: juppp.. That's life.

Xiem.


  • 15 November 2012 - 19:24

    Mama:

    Een echte officiele waarschuwing van Tim? Straks word je nog het land uitgezet voor wij er in zijn... ik maak er nu een grapje van, als je terug bent heb je geen idee wat je tot zo laat zou kunnen doen hier in Pijnacker op een doordeweekse dag! Maar inderdaad: that's life!
    Voor hier thuis: werk niet helemaal afgekregen, dus maandag verder. Maar al wel spulletejs verzameld die morgen mee moeten in de handbagage. 12 Kilo moet kunnen voor die paar dagen, inclusief etenswaren die door anderen voor jou zijn meegegeven, in Amerika zouden we er het land niet mee binnenkomen!
    Lief: Sebas brengt ons morgen naar Schiphol, we vliegen om 9:35 en zijn een uur later op London Stansted, het is daar dan een uur eerder dan bij ons. Dan nog een klein half uurtje met de trein en zien we je eindelijk weer live, bright and shiny...

  • 15 November 2012 - 20:32

    Oma En Opa Dekker:

    Lieve Maxime,
    Veel plezier in de tijd dat je vader er moeder bij je zijn.
    Op de verjaardag van Saskia hebben ze in ieder geval veel te vertellen.
    Groetjes en liefs ook voor je vader en moeder.
    Ompa

  • 15 November 2012 - 22:01

    Saskia:

    Hoi Maxime,

    ik zit hier iedere keer ,dat ik jou blog lees, me een deuk te lachen, wat maak jij allemaal mee! Hahahahaha
    geweldig, ik geloof wel dat het hele uitgaans leven daar veel meer is dan hier in Nederland.
    toen wij een keer met Tim en Larissa in Londen waren zag je s'avonds ook heel veel jongeren die uit gingen, het was toen in januari, ijskoud, en die meiden liepen allemaal in korte jurkjes zonder mouwen met hele hoge hakken aan.
    maar dat bericht van opa en oma: ik denk dat ze de verjaardag van Larissa bedoelen want ik vier mijn verjaardag nooit.
    verder gaat hier alles z'n gangetje: met frido's moeder gaat het de ene keer wat beter dan de andere keer.
    we gaan a.s zaterdag allemaal naar haar toe om daar te eten, als verrassing, want ik weet niet of ze haar eigen verjaardag beleeft.( tweede kerstdag)
    eerste kerstdag zijn we trouwens bij jullie, ik weet alleen nog niet wat Larissa en Nils doen, maar Tim gaat wel mee, die haalt opa en oma geloof ik even op.
    momenteel hebben we "vijf"honden hier, waarvan er 3 blaffen: Tim, Frido en ikzelf.
    we zijn alledrie vreselijk aan het hoesten, Frido heeft zelfs medicijnen tegen de kriebelhoest, werd vannacht om half 5 wakker, begon te blaffen en hield niet meer op, ja was ik ook meteen wakker, uiteindelijk toch weer in slaap gevallen.
    zit nu dus maar aan de Calvados, helpt wel voor je keel, is 40%
    maar wat leuk dat je vader en moeder komen, heel veel plezier en tot mails maar weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 17696

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: