13 november - 09:58 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 13 november - 09:58 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

13 november - 09:58

Blijf op de hoogte en volg Maxime

13 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Zo eerste les voorbij, nog 2 te gaan en dan SLAPEN! He-le-maal gesloopt, tot op het bot toe vermoeid ongeveer. Maar oke, gister prima dagje gehad, van 11:45-18:15 school, daarna naar huis gegaan ff foto's uitgezocht en op m'n computer gezet. Thuis gegeten en toen naar Mark en Hithem gegaan, ff gechillt toen naar d'r bowling gelopen, 2 potjes bowling gespeeld: hihi 1 gewonnen en de andere had Mark gewonnen. (: Toen ff langs Chicken Rush - hihi - en daarna lekker naar Natas d'r huis gelopen nog ff beetje gezeten en omdat ik haast omviel snel naar huis gegaan om te gaan slapen. Om 00:11 deed ik m'n ogen dicht km vervolgens om 07:40 wakker te schrikken van m'n wekker: ja toch. Nouja, ontbijt maar ff overgeslagen snel gedoucht en alles om precies op tijd op school te zijn: Heuiii!

Vandaag gelukkig maar tot 13:05, dan thuis slapen en vanavond (als het door gaat) eerst boodschappen doen met Juan, dan koken in z'n residentie, eten en thriller kijken: top-avond (hahaha ALS het door gaat)!

Nu ff laatste 2 lessen overleven . . . .

Xiem.

• 13 November 2012 - 16:41

Mama:

Da's nou weer een beetje kort stukkie, maar vooruit. Van verschillende kanten wordt gevraagd of we iets voor je mee willen nemen naar Cambridge, dat wordt nog wat: we mogen elk maar 12 kilo mee nemen. Ik moet toch minstens twee setjes mee en nog wat voor 's avonds, laarzen, laarsjes, föhn en toilet- en make-upspullen (anders mag ik van jou niet over straat), papa neemt vast niet zo veel mee ... die heeft wel plaats!