12 november - 12:44 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 12 november - 12:44 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

12 november - 12:44

Blijf op de hoogte en volg Maxime

12 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Goeieeemiddag! Vandaag school van 11:45-16:15 tja, zo zijn mijn maandagen altijd! Komt goed (:

Nou ja, gister dus om iets van half 8 opgestaan om op tijd naar Ely te kunnen vertrekken, (dat waren dus maar 5 uurtjes slaap), met m'n roomie! Gingen om 9:25 de deur uit, lopen naar station, trein net geweest dus wachten van 10:05-10:48, dan maar ff lekker beker koffie halen!

Ondertussen komische foto's gemaakt en vertelde Victoria dat dit haar eerste keer in de trein werd: schoot echt ff in de lach hoor! We konden best op tijd de trein al in, dus koekjes d'r bij, en lekker kletsen & kijken naar de mooie landschappen.
Denk dat het een kwartiertje in de trein was ofzo, maar we stapte uit en konden de Cathedral gelijk al zien: wauw echt impressive. Mega lange wandeling naar de Cathedral gemaakt, weer was trouwens waterkoud maar geen wolkje in de strakblauwe lucht! Eenmaal bij die Cathedral aangekomen en 50 foto's verder, is er een of andere ceremonie voor de Remembrance Sunday! Ondertussen begaven mijn batterijen het, en ik MOEST en zou nieuwe batterijen hebben voor ik de Cathedral in zou stappen.

4 batterijen rijker, £2,50 armer kom je langs een mooie kleding winkel op weg terug naar de Cathedral, tja, uitverkoop mega leuke blouse £7, toch maar ff snel passen dan ^^ Hihi, dus ook nog een blouse rijker, stappen we dan eindelijk om 12:45 den Cathedral in, om 13:00 ging een tour naar de top van de toren (66m hoog) was eigenlijk niet ons plan om te doen, maar ik wist dat als ik dit niet zou doen ik mega erg spijt zou krijgen! Dus wij naar boven, wauw wauw wauw! Echt zo ontzettend mooi! Onze Guide ook nog allemaal interessante dingen verteld dus was helemaal top! Om 14:35 stapte we de Cathedral weer uit, helemaal verkleumd maar ff thee gaan drinken bij Tea for Two. Haha, super leuk!

We waren allebei zo ontzettend moe, dus rond 3 uur wilde we vertrekken richting huis, eerst nog een uur gelopen (minimaal) terug naar het station, staat er een bord: hier naar toe. Ja sorry, ik kan niet door een huis/muur heenlopen... Ook Opa en Oma nog ff gebeld (: en om 16:27 trein terug naar Cambridge! Treinen komen hier (tot nu toe altijd) op de minuut precies, zeeeeer prettig! Haha, om 17:15 stapte we onze kamer weer in. Helemaal gesloopt!

(18:29 nu onderhand aangezien batterij van tellie uitviel -.-) maar oke, dus ik om 17:20 ff met papa en mama en oma Breedijk skypen! Super leuk!!! En daarna oude kleren aangetrokken en naar Natascha's huis gegaan om te helpen met verven als dat nog nodig was! Kwam om 18:00 binnenlopen, had tot 20:00 de tijd aangezien ik dan thuis ging eten met Victoria.

Serieus, ze hadden de hele dag geverfd met ongeveer 4 man, was nog 1 deur en een stuk op de eerste verdieping wat nog NIET gedaan was voor de eerste/tweede keer. Voor de rest was alles aan het drogen! Wauw! Dus oke, bij nader inzien was m'n broek te mooi om in te gaan verven want als je zag hoe de jongens en natas eruit zagen: wow! Dus Hithem ging douchen, heb ik gewoon zijn verf-kleren aangetrokken: prima! Ondertussen was Chris (een vriend van natas, altijd in dat huis, mega aardig) aan het koken.. En vroeg of ik mee at; Hmm, nee dankje Chris! "Maar Max, we eten hamburgers!"

Wauw, oke, dat hoef je geen 2x te zeggen tegen iemand die nog niet geluncht heeft! Hihi, dus deur verven, ondertussen broodje hamburger met gebakken aardappeltjes en salade! Deur was nog niet af, dus in m'n verf kleren naar huis; gastgezin schrok zich serieus lam! Lekker patat met vis gegeten thuis, en toen weer naar natas. Hahahaha weet je wat het mooiste is? Dat ik tegen m'n roomie zei in de trein: "Het enige wat ik wil is patat en hamburgers!" ...nou kwam het weliswaar uit 2 gezinnen, maar hé: koninsmaaaaaaal!

Haha, dus om 20:20 stond ik daar weer op de stoep, deur af geverfd, ja, doet Alvaro verf op m'n gezicht, en zelf had ik m'n haar per ongeluk door de verf gehaald: dat haar was niet meer te redden, heb het hele huis omgekeerd voor een schaar en het er persoonlijk uit geknipt. Gezicht en armen en handen nog wel ff mee bezig geweest naar uiteindelijk alles schoon (:

Toen aangeschoven aan tafel, muziekjes luisteren, leuke jongens checken met natas (denk dat ze begin 40 is), nou ik heb gelachen je wilt het niet eens weten, ging echt nergens meer over!

Mark en Alvaro waren al gaan slapen, Chris, Hithem, Natascha en ik meege-'zongen' en gedanst op de muziek: geniaal!

Maar oke, plan om op tijd naar bed te gaan; mislukt, hahahha!

00:35 thuis, 01:05 in m'n bedje, ff 'snel' FB en Twitter en instagram checken = 1:35 slapen...... Ja toch!

Haha, nou ja, schrijf morgenochtend of vanavond écht écht wat over vandaag! Haha, m'n verhaal over de 11e is in ieder geval weer verteld (:


Xiem.

Wahahaha trouwens: gisteravond had Hithem me 3 zinnen in Arabisch geleerd, dus ik zei dat de hele tijd met Chris, zegt Hithem: "Oeps, volgens mij had ik je dit beter niet kunnen leren!" Hahahaha

  • 13 November 2012 - 16:36

    Mam:

    Het is al dinsdag en ik lees dit nu pas, wat errug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 17695

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: