11 november - 10:39 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 11 november - 10:39 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

11 november - 10:39

Blijf op de hoogte en volg Maxime

11 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Platform 5, trein richting Norwich, stoelen met tafel in coupe 3, grote koffie chocolade koeken, zon schijnt door de ruit, buiten fris, ray bann op m'n kop, top-roomie tegenover me, richting Ely... Grapje? Nope, 'gewoon' een perfecte zondagochtend! De trein vertrekt in 7 minuten, wij gaan naar Ely!!!!! Hihi eindelijk (:

Maar oke, ik zal eerst even beginnen over gisteren maar weer! Haha, volgens mij was ik gebleven bij naar de hockey? Nou ja, hop fietsen, roomie ging toch niet mee aangezien het te ver weg was om te lopen, dus om 14:40 weg gegaan, en op geheugen in 2x goed gefietst (: Had voor de zekerheid print-screens van een kaart gemaakt op m'n iPhone, maar ging prima. L4 al snel ontmoet ook Elly was er weer (grietje van 13 die bij alle L's regelmatig in valt). Dus daar ff gezellig mee gekletst, rood shirt aan getrokken. Ik en Elly en Beth zouden als 'sub' beginnen, maar aangezien en 2 man te weinig op het veld stonden had ik m'n plek als spits snel gevonden.

Na ongeveer 20 minuten doelpunt gemaakt, 10 minuten later ook Elly een doelpunt gemaakt (: Uiteindelijk 2-0 gewonnen, samen met Beth was ik women of the match ! Hihi best trots (: Daarna gezellig tease (ofzo) gedaan met het team! Pasta met stokbrood en sla deze x. Was wel prima, haha. En toen wilde ik maar eens richting huis gaan aangezien ik m'n afternoon en avond weer eens stampvol had geplanned! Haha, oortjes in muziek hard aan en gaan! Of toch niet? Hoor opeens: max, max, MAX! Oortjes uit, hé Alixe! Haha, oke chill, kunnen we samen dat stomme eind naar huis fietsen topppp (:

Rond 17:30 thuis, snel gewassen om om 18:00 bij Mark binnen te lopen om ff te kijken hoe ver ze met verven waren, en om te kijken of ik nog wat kon doen... Hahaha, ze zijn de hele dag bezig geweest met opruimen en hadden besloten om de dag erna te gaan verven (vandaag dus) dus nou ja, Chris (een vriend van Natascha is daar elke dag) en Hithem zaten een film te kijken, dus Mark en ik gezellig mee gekeken. Om 19:00 naar huis gegaan om met Victoria te eten, ik m'n bord leeg zeg ik: wauw nog steeds honger... Zegt ze: Hmm ik hoef niet meer! Dus heb ook nog laatste 3 happen van haar bord gegeten (pasta met rode saus) ff gewappt. Om om 20:00 Marks' huis binnen te stappen, zij gingen net allemaal eten, Chris had gekookt, dus ik ging bij Mark op schoot zitten aangezien er te weinig stoelen waren, ja die pasta zag er nog veel lekkerder uit!!! En aangezien ik NOG STEEDS trek had, snel een vork gepakt en nog wat van de Tuna-bechiamelle-pasta van Mark z'n bord afgeprikt, en wat stukjes courgette, dat was zooooo lekker! Hihi, toen met Mark naar Ludo (in de resi gelopen) oef, was mega koud!

(16:22 is het vandaag alweer...) Met Ludo daarna naar de bios gelopen, kaartje gekocht, bij Tesco ff drinken etc gehaald, toen terug naar de bios. Om 10 uur in de zaal, 10:25 begon de film (Skyfall) en 01:05 kwamen we de zaal uit. Maar WAT een goede film! Echt super leuk! Daarna moest ik nog ff pinnen, 2 jongens voor mij, lopen weg blijven 20 m verderop staan met 8 andere vrienden. Wil m'n pinpas d'r in stoppen, apparaat blijft maar knipperen.. Heeft ie z'n £30 er niet uitgehaald, stom verbaasd draai ik me om met geld in m'n hand; Yo! Je vergeet wat.

Nou die jongen en z'n vrienden 10x dankjewel zeggen! Haha. Vervolgens zeggen Ludo en Mark: Wauw jij bent echt lief-eerlijk gewoon. Ik: "Ja, die £30 had ik best graag gewild.. Maar geef het toch liever terug in dit geval hoor! Haha"

Dus met ze 3en weer gaan lopen, Luud al snel naar rechts voor resi. Mark en ik hele eind samen naar huis gelopen, lag om iets over 2 in m'n bedje <3 Echt een top-dag gehad!

Haha nu (16:30 11 november) zit ik in de trein met steenkoude handen m'n verhaal van gister af te typen. Als ik straks thuis ben uploaden en verhaal van vandaag typen! Lekker ff uit m'n raam kijken nu hoor!

Doei. Xiem

  • 12 November 2012 - 11:19

    M@m:

    Nog 4 nachtjes slapen en dan zien wij jou, school, de resi etc. en weten we eindelijk over wat en wie je het hebt, uit die telegramopstellen van jou is niet altijd alles duidelijk (wel de haha's...) Maar wel dat het goed met je gaat en je het nog steeds errug naar je zin hebt!
    Een jaar gelden was je niet blij geweest met een Engelse film zonder ondertiteling, denk ik ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 17697

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: