10 november - 11:32 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 10 november - 11:32 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

10 november - 11:32

Blijf op de hoogte en volg Maxime

10 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Terwijl ik lekker stond te douchen schijnbaar 4x gebelt en 3 smsjes... Dus mn roomie kwam toch maar ff zeggen; Hé Max, volgens mij is het belangrijk! Hahaa. Ging over de hockey, dat de wedstrijd toch anderhalf uur later begon: prima, heb je opeens tijd van de wereld: Heeeeeerlijk <3

Maar oke, mn roomie die om 5uur thuis kwam vannacht en ik om 2:30 zijn nog steeds lekker gesloopt. Dus nouja, kunnen we ff bijkomen.

Gister trouwens wel echt zo'n ontzettende leuke dag gehad! Eerst school van 11:45 - 15:15, daar mn examenprogramma gekregen, nou dan ga je dus vergelijken met je andere klasgenoten en hoop je dat je iemand hebt die veel en goed engels praat, anders kan het nog eens flink lastig gaan worden... Ik zit bij Elena: TOP! Echt mega blij! Toevalligerwijs moesten wij gister bij het oefen-FCE-spreek-examen ook met elkaar, dus was al een soort oefening! Ging serieus mega goed, leraar heeft het opgenomen, gaat het nog terug luisteren en geeft dat een cijfer, maar over het algemeen was hij mega tevreden. (:

Daarna naar Natascha dr huis gegaan en de film met Alvaro afgekeken! Daarna snel ff langs mijn hostfamlily gegaan om te vragen of ik de mixer mocht lenen ^^ Toen naar Lisan gegaan, hihi niemand thuis, ach ik loop naar de poortdeur: open, hihi kon ik mn fiets al in de tuin zetten in ieder geval. Voel aan de achterdeur: open, ja sorry maar dan ga ik niet buiten wachten. Hahah, dus ff 4 minuten binnen gewacht op Lisan, daarna met Lisan naar de Sainsburry gelopen om inkopen te doen voor ons 2 gangen diner. Pasta a la Marloes en chocolade-mousse a la Julie (franse roomie van Lisan). Nou veel te veel boodschappen gedaan, maar oke, we hebben uit eindelijk ZO lekker gegeten, echt HALLELUJAAAAHH! Echt mega mega lekker. (: Gezellig met Ludo, Julie, Lisan, Mark en Jaap. Dus nou ja, daarna zijn Jaap en Luud en ik nog ff naar Sainsburry gelopen nog wat drankjes halen, kwamen terug: kaarten op tafel, haha hebben we tot 1:30 zitten kaarten, hhahahaha lachen, gieren brullen!

Toen was het plan om met zn 3en naar huis te lopen: Mark, Ludo en ik. Maar ik had mn fiets, ja sorry, maar had het zó koud, dus heb doei gezegd en ben maar gaan fietsen, anders was ik nog een uur onderweg. En met het idee dat ik mn roomie anders echt midden in de nacht moest wakker maken, haha, kom ik thuis, niemand in mn kamer. Oke, haha, vannacht werd ik wakker, kijk op mn telefoon 5:00 haha, komt net mn roomie binnen.. Ik: "Goeeeeieemorgenn!" hahahaha, omgedraaid en nog 5 uur slapen: nomnomnomnom.

Nou ja, dan word je wakker in het idee dat je ruim de tijd hebt, maar wel gewoon je dingen echt moet gaan doen, douchen, en daarna heb je opeens de tijd van de wereld: lekkaaa!

Dus Spotifi lekker aan, blogje schrijven (: Leukkkk! Nu eerst maar ff een groot glas melk en wat boterhammen eten want ik heb hongurr.

Straks lekker hockeyen, dan ff langs Natascha dr huis kijken of ik nog kan helpen met verven/schuren ofzo, aangezien het hele huis wit wordt omdat de vloer en de keuken volgend weekend komen. Dan naar huis, eten en vanavond naar SKYFALL hihihihihi YESSSSSSS. Met Mark sowieso, en misschien nog meer! Goed voor mn engels én schijnt een supergave film te zijn: ik ben benieuwd!

Nou ja, jullie ook een fijn weekend.

Xiem.

  • 10 November 2012 - 13:54

    Mam:

    Mmm... eerst lekker hockeyen en vanavond naar Skyfall, superdagje dus!
    Bij Pathé in Rotterdam is bijna niet online te reserveren, site zal wel een beetje overbelast zijn ... morgen nog maar een keer proberen.
    Ik heb een mail met request for vist gestuurd naar de St. Matthews Primary School op Norfolk Street, de school die jij noemde is Secondary School, ik hoor wel of 't lukt ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 17694

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: