9 november - 17:20 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 9 november - 17:20 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

9 november - 17:20

Blijf op de hoogte en volg Maxime

09 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Nog een maandje. Over een maandje rond deze tijd, ben ik alweer thuis, waarschijnlijk pizza aan het maken? Pfff, moet er nog ff niet aan denken hoor... (sorry sorryx)

Maar oke, aangezien ik gisteravond weer geen tijd had om een stukje te schrijven, gaat die van nu ff over gister. Haha, gister school gehad tot 13:05, daarna lekker naar Leisure Park, toen ongeveer half 3 thuis. En ja, samen met lieve Demi mn skype-duur-record verbroken! hahahaha, we hebben serieus 2,5 uur geskypt... We hadden ook zoveel te vertellen en uit te 'checken'.... Oepssssssss hahahah

Wat ik daarna heb gedaan is serieus belachelijk maar oke het moest van mezelf. Ik heb op internet serieus ALLE landen zitten oefenen, ik vond het toch zo ontzettend stom van mezelf dat ik wel graag alle landen van de wereld wil zien, maar van 95% niet eens weet waar ze liggen. Dus nou ja, geen uitstellen meer.. daar heb ik hier echt een bloed-hekel aan gekregen, dus hoppa: oefenen! Hihi!

Daarna lekker gekletst en nummertjes geluisterd met mn top roomie!
In de avond lekker in de hostfamily gegeten: aardappelpurree met bonen in tomatensaus, en een harde deeg pannekoek of zo iets... hahah heel lekker in ieder geval! Hahaha.

Daarna iets heel ergs gedaan, ik zei tegen mn roomie: "Of je mee gaat of niet maakt voor mij niet uit, ik MOET NU chocolade en ijs hebben, dus ik ga NU naar de Tesco!" Hahahahaha, ze ging helemaal stuk: "Je bent gek! Maar oke, ik ga met je mee!" Ondertussen zei ik tegen Alvaro op wapp: "Yo, ik ga, naar de supermarkt, spreek je. X" Hij: "Wacht, zie je over 12 min op de hoek, ik ga mee...!" Haha, ok.

Dus zo gezegd zo gedaan, met ze 3en naar de Tesco gelopen, wordt ik ondertussen door Mark gebeld: "Heee Max! Jij bent met Alvaro toch?" Ik: "Ja, hoezo?" Hij: "Ja, Natascha wil sorry zeggen tegen je! Kom je ff langs na de Tesco?" Ik: "Hahaha, maak je een grapje?" Hij: "Nee serieus niet, kom ff langs ok?" Ik: "hahaha, prima zie je over 30 min. X"

Dus nouja, eerst chocolade gekocht, en mn favo ijsjes hier, daarna mn roomie ff thuis gebracht. En met Alvaro door gelopen naar zijn huis (en dat van Natascha en Mark) (trouwens, Juan is uit dat huis weg ): lang verhaal....) maar oke, kwam daar binnen...

Natascha: "I'm so sorry sweetheard!" Haha, dus nog ff gezellig gekletst. Zegt ze: "Meid, je moet vaker langs komen hoor, kom neem een wijntje!" Dus nou ja, muziekjes aan, wijntjes dr bij, Hithem, Alvaro, de rus en Mark waren er ook: mega gezellig! Dus nou ja, lig je weer om 23:40 in je bed! Gelukkig kon ik vanmorgen lekker uitslapen! <3

Zal vanavond (hoop ik) wel ff wat over vandaag schrijven, ga nu ongeveer weg om naar Lisan dr huis te gaan, Lisan en ik gaan koken voor de nederlandse jongens: culinair hoogstandje! (serieus!)

Hahahahaha (=

Kus uit Cambridge. Xiem. (17:34)

TROUWENS: over precies 1 weekje ben ik weer herenigd met die liefste papa en mama van de wereld voor 3 daagjes.... WIEHOEEEEE verheug me dr zó ontzettend op he! Niet normaal <3 hihi x

  • 09 November 2012 - 19:17

    Mama:

    Ha meissie, weer zo'n late reactie vandaag ... hele dag in Nijmegen geweest.
    Wat was er nou zo errug, ijs en chocolade halen?
    Ik geloof trouwens niet dat ik nog kan volgen wie wie is, wie waar woont en waar ze eigenlijk vandaan komen, als jij het maar weet. Heb je ook opgezocht hoeveel landen er zijn? Ik lees 192/193 landen tot zo’n 250 landen of meer, nou ja, als je weet waar ze liggen is het al heel wat ... heb je toch nog wat aan topo?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 17685

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: