6 november 00:28 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 6 november 00:28 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

6 november 00:28

Blijf op de hoogte en volg Maxime

06 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Jajajjajajaa, weeeeer eens laat. Net als gister uiteindelijk.. Alvaro wappte: Hé max, kom je nog een filmpje kijken? haha, dus ik om 21:15 de deur uit, 3 minuten lopen, deur in, film zoeken, zoeken, streamen streamen, haha uiteindelijk maar 50 minuten gekeken omdat ik om 23:50 haast in slaap viel... Lag dus weer om 00:18 pas in mn bedje.

Vanmorgen (gister dus... de 5e) eerst even lief mn roomie naar school gebracht, aangezien het haar eerste dag was. Daarna snel naar huis gegaan, en aangezien Natascha gister een beetje boos was geworden op het laatst, en ik Hannah vandaag zou op halen, zei ik tegen Han: "Haal jij mij maar op hoor!! ;-) " Hahaha. Zo kon ik fijn nog 20 min mijn wallen weg slapen.... Of gewoon niet. Haha!

Hannah was dr om 9:30, samen naar de stad gefietst, eerst een sight-seeing gedaan, allemaal nieuwe straatjes gezien, weer was fris, maar wel een zonnetje dus fijn mn RayBann op mn koppie gezet! **Momentje van geluk!

Toen even wat fudge gehaald voor Hannah dr ouders als cadeautje van haar voor haar ouders, en helaaaaaas ook even geproefd ^^
En daarna neergeplofd bij: jajajajajajaja: Auntie's Tea Shop (dankjewel Tante Ingrid en Ome Nico!) was onwijs gezellig, lekker thee gedronken, flapjacks gegeten, en leuke foto's gemaakt maar voooooral gezellig gekletst!

Nog even langs Poundland geraced voor mn roomie om een wisselstekker te kopen, aangezien ik dr toch was en had gezegd: "Joh, neem dr wel eentje voor je mee!" En toen met Hannah doorgefietst naar school.

Nog ff traditie-gewijs staan tafeltennissen, Lisan was uit en ging met Hannah lunchen dus het was voor mij tijd om definitief afscheid te nemen van mn maatje (vanaf dag 1!!!!!) jajajajjaa, je kan het raden weer wat tranen. Ja sorry hoor! Maar oke, gaan sws meeten in Nederland! Haha! In ieder geval nog wat leuke foto's genomen vandaag <3

Klasje in gegaan, lekker tegen Mark aangehangen en even huiswerk gemaakt op de bank (aka iLab). Daarna even in de pauze met Mark en Alvaro naar Leisure Park gegaan, wat gegeten en weer terug.

Ik 3 uur FCE-preparation en zij naar huis. Ondertussen een mega mega lieve brief gevonden van Tante Lia en de rest <3 Echt onwijs leuk om te lezen!!!! Super bedankt x

Film gekeken in de FCE lessen over the 5th of November. Schijnt hier helemaal gevierd te worden met veel vuurwerk.. etc.

Dus nou ja, ik hostfamily gesmst want we zouden met Cathelijne, Mark, Marjolein, Jaap, Lisan, Ludo, en ik pannekoeken maken & eten. Daarna was het plan om te bowlen, maar aangezien er schijnbaar heel veel vuurwerk zou zijn (volgens mijn leraar) gingen Lisan en ik liever naar het vuurwerk. Mn roomie smste: mag ik alsjeblieft met jou mee naar the bonfire. Natuurlijk, prima! Haha, ik was serieus om 18:25 bij Ludo, om 21:00 waren we nog steeds aan het koken&eten. Stomme kookplaat!!!!! Hahaha, maar wel lekker 2 pannenkoeken met kaas en suiker en bacon gegeten hoor! Jummieeeee

Ondertussen was het vuurwerk natuurlijk al lang afgelopen (aangezien het volgens internet maar 15 min zou duren, en we het vanaf Ludos kamer half konden volgen..) dus toch maar mee bowlen. Ik Victoria gesmst (roomie) of ze ook kwam! Dus uiteindelijk gezellig gaan bowlen, Zhen (die grappige Chinees) kwam ook nog, en het was mega mega gezellig!!!!!!

Haha, op een gegeven moment was het mijn beurt om te gooien (ik speelde op de meiden-baan: Victoria, Marjolein en ik) en Ludo gooide opeens mijn bal: helemaal mis, dus ik denk: Goh, gooi dr snel nog een achteraan!!! Hahaha, oeps kei-hard tegen dat rek aan, rolt ie via de goot een stukje terug. Daarna gooit Marjo een bal, gaat richting de goot, kaatst via mijn bal (die daar dus nog lag) een strike.... JA INDERDAAD: BIZARRRR! Hahahaha! Dus nouja, die bal begon nog meer terug te rollen, lag ie op de helft.. Ik kon het écht niet laten om hem ff te pakken. Dus ik die baan op, ff bal halen... Ahahahhaah!

2 seconde later, ons spel was afgelopen en we hadden er al 3 gespeeld dus dan kan je niet overnieuw, moet je ff naar de balie lopen kan je opnieuw starten, loopt Ludo naar de bali voor ons... Op dat moment een knal: gooit er een onbekende jongen van ver buiten de baan een bal op hoofd-hoogte expres op onze baan..... whuuuutttt.... Dus oke, weer naar balie pionnen omhoog laten zetten, die jongen weg rennen, komt ie terug met een groep van ongeveer 12 jongens, gaan ze in die hal lopen klote.. Haha, in 1x bewaking erbij en grote mond dat ze hadden! hahaha werd haast vechten! Té grappig!

Nou ja, ondertussen had ik de zak chocolade-kruidnoten die ik vanmiddag van lieve Marjolein (vriendin van Ludo) had gekregen maar eens open gemaakt. Ahhahaa, die zak is alweer geschiedenis aangezien iedereen ze wel héél lekker vond! Inclusief Victoria! Pap & Mam: bij deze de vraag (ook van Victoria) of jullie nieuwe mee kunnen nemen ;-) hahaha!

Met Mark en Victoria naar huis gelopen, ongeveer 00:12 thuis... Kom je je kamer binnen: ligt je kleding schoon op je bed (had gister mn was ingeleverd) nou, toen was ik echt ff heeeeeel blij! Hahaha, zo heerlijk! Mn roomie kon alleen maar om me lachen omdat ik wel 10x zei: "Oh, ben zo blij! Oh, ben zo blij!" hahaha, trek ik mn slaap-short aan met van die hele lange hockeysokken tot op mn knieën, nou toen kwam ze helemaal niet meer bij! Haha, we hebben dr eerst maar ff een foto van gemaakt! ahahahha.

Nou ja, nu (00:56) maar eens afsluiten. Ben weer eens lekker gesloopt. Rug, benen, voeten, doen trouwens ook echt mega pijn. Maar hé: morgen lekker om 07:45 uit bed! Samen met roomie naar school aangezien we zelfde tijd beginnen, en dan maar lekker tot 13:05 les: GENIETENNNNN!

Nu eerst ff wat drinken, dan slapen! (: Exclusief afscheid van mn maatje Hannah, was deze dag echt top! En Han, ook jij bedankt voor een top-tijd! Ga mn 'zus' wel missen hoor! "Heb jij wel ontbeten Max?!" Hahaha, hoor het je nog zo zeggen <3 Hhaha, love you chick. We gaan die-hard partyen in Olaandaaaaaa!

Haha trouwens, vanmorgen geen zin in een staart, en niet in los haar, nou ja, haar is te lang voor een knot... Wat doe je dan? Haha! Spontaan in een vlecht gedaan, en een losse pluk naar achter met een clip, zegt Lisan vanavond: "Jemig, wat zit jouw haar leuk!" Terwijl het de hele dag al zo zat, ik er niks aan gedaan had, en het steeds verder uitzakte... "Hihi! Bedankt (:" Hahahha! "Vaker doen maxxieeee!"

Nou ja, nu écht écht afsluiten anders maak ik morgen mn oefentoets zwaaaaaar slecht... En dát is toch wel echt 1 van de redenen dat ik hier ben... Voor dat diploma!

Dus: trusteee! (01:02)

Xiem.


  • 06 November 2012 - 13:19

    Mama:

    Hé Toosje, het is echt november hoor... Maar wat lees ik daar nou onderaan? Iets over een oefentoets ... dat je daar nog aan toe komt!
    Heel gezellig verder, dat bowlingverhaal, ik heb oom Ad ook wel eens een bowlingbal zien gooien ... naar ons en wij moesten hem dan vangen, maar dat riep hij er gelukkig bij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 17702

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: