4 november - 19:20 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 4 november - 19:20 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

4 november - 19:20

Blijf op de hoogte en volg Maxime

04 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Zo wéér een fantastische dag op deze prachtige plek op aarde. Je kunt wel stellen mn 2e thuis. Eigenlijk mn 1e, voor nog 1 maandje... Helaas dan weer terug naar NL. Maar oke, wat moet dat moet.

Luisterend naar een heerlijk muziekje maar een keertje op tijd mn blog bij bloggen!

Vanmorgen wat raar opgestaan! Mn nieuwe kamergenootje zou om 11am arriveren, dus ik had me gisteravond (weer eens) voorgenomen om te gaan hardlopen. 8:45 had ik het lef niet om mijn bed uit te gaan, je kent het wel: bed ligt te lekker, het regent, te koud buiten, te moe... bla bla bla: ik sloeg (zoals alle andere keren) gewoon mijn wekker uit en draaide me heerlijk om.

Om 9am ging mijn deur open..... ik schrok wakker natuurlijk! Mn hostmoeder: "Sorry sorry sorry max! Maar ze is er al!!! Draai jij je nog maar een x om, ze zit rustig in de huiskamer.." Dus in eerste instantie draaide ik me nog een x om. Maar toen ging er een knop om: Nee! Zo doen we dit niet. Hop Max, uit bed, hoi zeggen, schoenen aan en hardlopen! Gaaaaaan!

Dus ik uit bed, spullen aangetrokken en ik de stromende regen om 9:18 de deur uitgegaan.. En serieus aan 1 stuk door, precies een rondje, precies 30 minuten hardgelopen. Ik kwam terug, en ik was TROTS. Klinkt misschien stom voor jullie, maar de regen, de omgeving, mn loopvermogen, alles maar echt alles viel ff op zn plek: heerlijk gelopen.

Jup, momentje van geluk.

Deze avond even afstand meten gedaan, 4,54 km gelopen, niet heel ver, maar prima prima prima voor zo'n eerste x na al die maanden! Dat is: 9,072 km/h en 6,36 min/km. Hihi, vind ik dan weer leuk om te weten!

Na het hardlopen, lekker gerelaxed, boterhammen gegeten met Kainat (dochter hostgezin, 12 jaar), tv gekeken, met Victoria (nieuwe kamergenootje, 16 jaar uit Argentinië) en Kainat. En toen alle foto's geoordend op mn computer. Heerlijk, lekker alles ordenen! hahahaha

Toen om 14:25 naar Hannah gefietst, eerst ff foto's op Mark zn computer gezet, en daarna met Hannah naar Sainsburry gefietst, chocolade digestive koekjes, chocolate chip koekjes, chocola, bananen en appels gekocht voor 3,28 pond. hahaha ^^

Door de regen door gefietst naar Lisan dr crib. En daar de hele middag met ze 3tjes chilling gezet in de keuken: genieten, ja, weer een momentje van geluk! Lekker filmpjes gekeken op YouTube muziekjes geluisterd, heerlijk heerlijk heerlijk!

Rond 18:00 met Hannah naar huis gefietst, ik op mn bed neer geplofd met laptopje, met papa en mama beetje wappen, met mn lieve vriendinnetjes wappen <3 Jaa, mis ze dus echt wel! ):

Gezellig beetje met mn roomie gekletst, we kunnen het best goed vinden dus dat is echt leuk! Ze had honger, en aangezien we meestal pas redelijk laat eten, heb ik de koekjes die over waren maar aan haar gedoneerd (was ze heeeeeeel blij mee!) haha, en haar gelijk even mijn chocoladereep (waar ik aan verslaafd ben) laten proeven... De eerste vraag die ze daarna stelde: "Waar koop je dit?" Ja meid, dat ga ik je niet vertellen... ik heb dr ook al 10 gehaald, je raakt echt zwaar verslaafd, waarna ze onwijs in de lach schoot. "Tesco, Leisure Park, Ja die ja, gevaarlijk dichtbij school!" hahahahhaa, leuk!

Morgen breng ik dr waarschijnlijk ff naar school om 8:30 (ik hoef pas 11:45 te beginnen maar oke), dan om 9:30 met Hannah afgesproken om naar de stad te gaan: en definitief afscheid te nemen. Wordt kut. Geen andere woorden voor, sorry. Mn maatje weg, maar nu voor echt echt. Ga je missen lieve Han! Maar ga dr nog een top-tijd van maken met mn andere onwijs leuke vrienden! Thanks, voor alle leuke momenten, en de herrineringen om nooit te vergeten <3

Nu (19:52) beetje iPhone updaten, en straks maar eens eten, niet zo veel trek aangezien ik aardig wat koekjes heb gegeten vandaag :$ Hihihihihihi

En dan maar eens OPTIJD naar bed, anders wordt het een beetje teveel van het goede! Zag dr vanmorgen uit alsof ik al 23 dagen niet geslapen had! ahahaha

Nou ja, spreek jullie!

Xiem.

  • 04 November 2012 - 22:18

    Mam:

    Lieve Max, het is hier al november en we hebben net wat voorstellen gedaan voor Kerst. Als jij pas in januari naar huis komt, mis je echt een heleboel ... toch nog niet helemaal uitgeslapen? Morgen dan maar een uurtje joggen haha :-)
    Voor straks welterusten en morgen ... gezond weer op!

  • 05 November 2012 - 10:22

    Ingrid:

    Hi Max,

    Fijn voor je dat dit gastgezin meer een gezin is dan het vorige. Ook leuk dat het lijkt te klikken met je kamergenootje. Het is overigens soms alsof je er zelf bij bent zoals jij je blog bijhoudt :-). Erg beeldend allemaal. Goed van je dat je toch bent gaan lopen! Dat gevoel van zal ik wel of zal ik niet vind ik erg herkenbaar. Deze week heeft (bijna) iedereen hier een of ander maagkwaaltje gehad van een dag of 2. Arne heeft het sinds gisterenavond en die moet straks 3 SE's doen. Ik ben hem daarvoor aan het oplappen. Hopelijk lukt dat. Yvar en Myrthe zijn een beetje into de Sint aan het komen. Nog bijna 2 weken en dan mogen er eindelijk kruidnoten en pepernoten worden gekocht ( huisregel: niet voordat de Sint in het land is). Jurgen is druk bezig voor zijn school en vindt het wel wennen, maar ook erg leuk. Groeten van ons allen, ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 17676

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: