2 november - 00:01 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 2 november - 00:01 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

2 november - 00:01

Blijf op de hoogte en volg Maxime

02 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Zo is het 1 en zo is het 2..... Wat gaat de tijd eng hard hier, over 2 maanden en 7 dagen vlieg ik terug naar het koude Nederland... Wil er nog NIET aan denken. Als ik moet gaan bedenken dat ik al mijn geweldig lieve vrienden van over de hele wereld moet gaan missen zie ik al op tegen dat moment. Morgen ook afscheid nemen van maatje Marloes, nou ga ik dit top-wijf nog in Nederland zien, aangezien Maassluis het einde van de wereld niet is!

Maar oke, eerst ff spullen opgehaald bij Ludo deze middag, ff langs school, langs huis. 2 uur geslapen, heerlijk gegeten (wel wat scherp, maar was goed te doen! haha, inclusief salade.... moet niet gekker worden!)

Toen was het plan om om 20:00 bij Hannah te zijn, en dan met Juan en Alvaro om 21:00 Marloes en Lisan te meeten bij de Hottub. Maar Juan en Alvaro hadden geen zin meer, en dan komen wij de Hottub niet in omdat we dan niemand met membership hebben. En toen ik bij Hannah was, voelde zij zich eigenlijk niet zo lekker en had geen zin meer om te gaan. Dus om een lang verhaal kort te maken: geen Hottub ):
Nog even bedacht om met zn alle naar The Regal te gaan om 21:00, maar eenmaal 21:00 bleef Juan maar treuzelen, dus hebben we uiteindelijk van 20:00-23:34 gechillt in het huis van Natascha.

Hatteb (zo noem ik hem dan...) niet zijn echte naam, maar je kunt het ook gerust one-brow noemen, want dat is ook echt zo, woont ook in dat huis. En is zo ontzettend grappig. Ik kende hem wel, en hij mij ook wel, maar alleen qua gezicht en onze gesprekken gingen nooit verder dan hoi en doei. Nou ik afgelopen dinsdag gegrapt had naar hem: Hé ga mee voetballen, en hoe heet je eigenlijk (ja, na al die weken)...!" Hebben we echt mega veel lol. hahaha, zag hem laatst aan de overkant van de straat: Héeeeeeeee HATTEEB!!!! hahaha, en nu ik er dan ook achter ben gekomen dat hij bijna ALTIJD chocola heeft.....
Ja, zijn we echt vrienden. Ook Facebook heeft dit bevestigd ;-) Al kwam ik er wel achter dat ik waarschijnlijk doof ben, want hoe ik uit zijn geschreven naam Hatteb kan halen is me nog steeds een wonder! Maar oke, Hatteb.

Ook Hatteb was ook thuis vandaag... Durfde het haaaaaast niet te vragen (zware sarcasme) maar vroeg uiteindelijk met schaamrood op mn wangen (DUS NIET) of ie misschien, heel misschien een stukje chocolade had... haha, op deze manier: "Héeeee Hatteb! Hoe gaat het met je? Was leuk gister hè? Je hebt zeker geen chocolade meer, aangezien ik gister de laatste paar heb opgegeten? ;-) "
Alsof ik het geroken had, hij had net een nieuwe reep (extra groot) Diary Milk + Caramel gehaald, waar ik best een stukje van mocht.... YES! hahahaha, weer gelukt!

Na nog even heel hard gelachen te hebben met Mark om hele slechte moppen&grappen. Hadden Alvaro en Juan mijn telefoon geblokkeerd voor 15 min. Nou serieus, dan pas merk je hoe vaak je denkt: oh, even dat zeggen tegen die, oh even kijken, oh ff foto showen... HEEL VERVELEND.

Maar oke, terwijl de muziek in de keuken van Natascha steeds harder aan ging, (wij zaten boven), ging ik maar eens aanstalte maken om naar huis te gaan...

Je raad het nooooooit: ik kom thuis, en de gasten die er eerder op de avond waren (gewoon familie volgens mij) waren allemaal al vertrokken, en er waren nog stukken brownie over.... of ik niet een stukje wou proeven.. Hahahahah, hoef je geen 2x te vragen! Haha!!!!

Dus een stukje brownie gegeten, maar heb nog steeds echt zware behoefte aan iets zoets... Dus bij deze zijn jullie lees-getuige van het eten van mijn laatste stroopwafel: HUILEN DIT! Gelukkig is Ludo's vriendin vandaag aangekomen, heel leuk voor hem... maar hoop ik ook voor mij;-), aangezien ze misschien chocolade kruidnootjes voor me mee zou nemen... Hopen dan maar!!

Nu lekker wat slaap inhalen, en morgen lekker 11:45 pas school, tot 15:15! In de avond zeeeeer waarschijnlijk uiteten omdat het Marloes dr laatste avondje is... ):

Eerst eens ff ZWAAR genieten van mijn stroopwafel <3

Xiem. (00:21)

  • 02 November 2012 - 13:07

    Mam:

    Papegaaitje leef je nog?
    De tijd gaat nog veel sneller dan jij denkt: over 1 maand en zeven dagen vlieg je toch terug of zijn je plannen tussen door gewijzigd en vier je Oud & Nieuw daar?

  • 02 November 2012 - 15:08

    Oma B:

    Hoi Max
    Zo een beetje uit gefeest,je heb toch wel foto"s van je papagaaien pak.Fijn dat je bij andere mensen
    ben.Anders had je nooit zo lang kunnen feesten denk ik.Ik ga morgen de hele dag bridge voor een goed
    doel.Ik verdien niks alles is voor de Victor kerk.Ja je leest het goed.
    Lieve groetjes van Oma B.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 17677

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: