1 november - 12:19 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 1 november - 12:19 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

1 november - 12:19

Blijf op de hoogte en volg Maxime

01 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Oke, goedemorgen? Nee kan echt niet meer zie ik!

In ieder geval: het is november! PROOST

haha, gister Halloween gevierd in Nusha en daarna nog even in Lola Lo! Haha, jaaa wéér eens binnen gekomen in een club! Jippieee

In de ochtend eerst geschminkt met Marloes en Théo, toen in onze pakken naar school gegaan! 3 uurtjes les gehad in een mega heet pak, die ik ondertussen al weer voor de helft had uitgetrokken... En toen naar Marloes dr appartement gegaan, zij ging even hardlopen, ik slapen op de bank en skypen met schatje Fleur! Toen smsde Ludo mij om naar Tesco te komen, aangezien wij samen zouden gaan koken voor Cathelijne, Mark, Marloes, Jaap, en wij zelf.. We gingen mijn zoet-zure kip maken, hoppa boodschappen gedaan. Nog ff gechillt en toen heb IK zoet-zure kip staan maken! Hahahaha, maakt niet uit, mega lekker gegeten en de rest vond het ook lekker dus topp! Toen nog wat spelletjes gedaan, Hannah kwam ook nog en Zhen! Was gezellig, de meiden zijn naar Nusha vertrokken, wij doen nog ff laatste dingentjes, beetje bij schminken en dan naar Nusha. Ik spullen bij Ludo gelaten omdat ik alles nog wel ff op zou halen als ik weg ging uit Nusha..

Liep iets anders dan verwacht....... STOM

Haha, wij naar Nusha, mega mega druk. Dus veel mensen gingen weg en gingen naar Lola Lo, Marloes en ik wilde ook naar Lola Lo, maar mijn fiets stond nog bij de resi. En mar dr fiets aan die van Hannah en Lisan die mega aan het treuzelen waren. Dus wij mega hard naar de resi gelopen mijn fiets gehaald, ik op het stuur gaan zitten en Mar fietsen. Wij terug naar Nusha, wilde die meiden ook eeeeeeeeiiinddelijk mee! Dus wij racen naar Lola Lo, staat één MEGA rij. Wij in de rij voor 40 min. ZEIK en ZEIK nat geregend. Dus ik ben 45 minuten binnen geweest en ik moest om 3 uur thuis zijn, dus ik weer weg daar... Fiets kwijt.. Fiets gevonden, heel hard fietsen door de regen naar de residentie, Ludo zou als het goed is thuis zijn... Dus ik kloppen, kloppen, kloppen.... Niemand...

SHIT. Want mn huissleutels lagen daar ook nog... Nou ja, gewoon naar huis gegaan, aangebeld, nog een x, nog een x. En toen lag in eindelijk in mn bed. Pfffffffff, Ludo lag dus schijnbaar al te slapen S=

Volgende x al mijn spullen DUIDELIJK zelf meenemen! Weer een les geleerd!!!!!

Haha, nu maar ff spullen ophalen bij Ludo, etc etc. Vanavond rustig houden, want ben niet zo'n beetje moe maar echt DOODMOE.

Waarschijnlijk alleen ff naar huis van Juan en Hannah.
Maar dat zien wel wel weeeeer! hahahahaha

X Xiem

  • 02 November 2012 - 13:12

    Mama:

    Gisteren helemaal niets gelezen, ik kijk meestal 's morgens gelijk en de rest van de dag kwam het er niet van.
    Dus toch een papegaaienpak in plaats van een winterjas? Warm is het in ieder geval wel, kan ik me iets bij voorstellen :-) maar vast niet waterdicht ... en uh, was je schmink niet uitgelopen in die regen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 17674

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: