29 oktober - 0:56 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 29 oktober - 0:56 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

29 oktober - 0:56

Blijf op de hoogte en volg Maxime

29 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Pff, helemaal gesloopt, leuke dag gehad! Maar snle ff een blogje maken, voordat ik het vergeet!

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen, Feyenoord - Ajax gekeken daarna! Ff met lieve mama geskypt! Wat een leuke & gave ideeen allemaal mama <3

Toen heel erg gehaast om vervolgens 20 minuten te laat te komen bij school... Gelukkig waren Ludo en Jaap er allebei zodat er niet een alleen zat te wachten! Heerlijk middagje getafeltennist, daarna even naar de bowling gelopen om te kijken wanneer het het goedkoopste was ^^
En toen weer terug naar mn huisje gefietst, jemig jemig jemig wat is dat allemaal snel& dichtbij! TOP :D

Super lang met Joshua geskypt, en ondertussen even gegeten.. Mn lieve (jarige) tante Gerda gebeld! En Hannah gecontact wanneer ze ongeveer in Cambridge aan zou komen, omdat met al die bagage zal ik dr wel ff ophalen! Aangezien Alvaro had gevraagd of ik chilling/filmpje kwam zetten/kijken, en ze vanaf vandaag in hetzelfde huis (3 minuten LOPEN nu vanaf mijne) wonen! Hannah zou om 20:20 aankomen, ik ging 20:07 weg en was 20:18 daar, 4 minuten gewacht om maatje Hannah weer te zien: happyyyyy! Toen geniaal haar kleine koffer op mijn stang geklemd tussen stuur en zadel, met mn slot eromheen! haha ^^ Ik haar Eastpack rugzak om en mn eigen tas, en zij haar grote backpack, en toen naar Natascha dr huis gelopen... Ondertussen heb ik dr bijgepraat van alle happeningen/gebeurtenissen in en om (EF) Cambridge, haha moest natuurlijk wel ff gebeuren! En rond 21:00 stapte we het huis binnen! Super leuk, Mark was ook net aangekomen (was hier al eerder geweest, en is weer terug!) super chille jongen uit Amsterdam, dus gezellig avondje gehad. Ook Juan kwam terug van weekend Schotland, foto's gezien: wát is dát mooi zeg... Waauuwww! Echt prachtig!

Dus beetje chilling gezet met Alvaro, Juan, Hannah en Mark, aangezien iedereen helemaal gesloopt was, de jongens morgen allemaal vroeg moeten beginnen en ik vroeg uit bed ga om Hannah op te pikken en vervolgens naar de stad te gaan, besloot ik om 23:55 weg te gaan. 2 minuten tijd voor mn slot open maken en zadel droog maken. 00:00 stapte ik mn eigen huisie weer binnen! hahahahahaha, dát is pas het goede leven!

Even mn dingentjes gedaan, kleren opgeruimd, lenzen uit, blog schrijven en nu mn ogen dicht doen aangezien ze bijna bijna vanzelf al dicht vallen! hahahahaha

Morgen 09:00 bij Hannieee op de stoep! Zij op zoek naar een baantje in de stad, ik kijken voor de winterjas die ik gezien had bij de GAP! Hopen hopen dat ie van dichtbij ook leuk is, en dat ie past!

Doeiiii, X Xiem

  • 29 Oktober 2012 - 08:46

    Mom:

    Nu maar hopen dat de winkels open zijn op maandagmorgen, dat die jas echt leuk is en past (ook bij je budget haha).
    Net als van Sebas kan ik ook jouw schoolrooster met geen mogelijkheid in m'n hoofd krijgen. Voorheen had ik daar hele schema's voor aan de muur hangen: daar stond dan ook hockeytraining, muzieklessen etc. op. Nou ja, als jullie het zelf maar weten ... Leuk dat Hannah er weer is! Have a nice day! XXX

  • 29 Oktober 2012 - 21:29

    Saskia:

    Hoi Maxime,

    is het gelukt met je winterjas?
    afgelopen weekend was Frido MTB-en met de mannen in België, en daar sneeuwde het al een beetje en het was best koud.
    maar voor mij mag de winter komen hoor, ik hou van de sneeuw en vorst, heerlijk.
    kan ik ook weer met de honden gaan trainen, met de kar op wielen.
    ben benieuwd of ze het nog leuk vinden, je merkt wel aan ze dat nu het weer kouder wordt dat ze weer aktiever worden, ze willen weer meer rennen en gek doen.
    afgelopen zaterdag nog even met Tim en Larissa bij Frido's moeder geweest met een zak slagroomtruffels van de Bijenkorf, want die lust ze zo graag.
    Ze blijft wel in het verzorghuis waar ze nu zit, want de verzorgsters komen ook vaker bij haar langs om te kijken of ze iets nodig heeft, alleen de tumor blijft wel groeien, helaas en daar kan niets aan ge daan worden.
    maar ze zit wel in een hele lekkere stoel, en we hebben ook vorige keer nog even met haar in een rolstoel buiten gelopen toen het nog lekker weer was.
    ja meer kan je eigenlijk niet voor haar doen, ze vindt het fijn als er bezoek komt, vooral s'middags want dan verveeld ze zich best wel, 's morgens zijn er tv programma's die ze volgt, maar daarna is het een lange periode dat er niets te doen is totdat het etenstijd is.
    nou je bent weer een beetje op de hoogte van alles hier in koud en nat Harmelen.

    liefs en groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 17674

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: