27 oktober - 23:04 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 27 oktober - 23:04 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

27 oktober - 23:04

Blijf op de hoogte en volg Maxime

28 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Lieve lieve allemaal,

Vanaf vandaag woon ik in een ander gastgezin omdat het flink is mis gelopen met het oude gastgezin. Helaas, maar veel beter.

Vanmorgen eerst nog even een cadeautje voor lieve Mark gehaald (aka een kraslot ;-) haha, en toen al mn spullen ingepakt. Mama's grote rode koffer, Jeroens handbagage koffertje, de doos die mama gestuurd had (pakket) en mn Cowboysbag allemaal helemaal vol gepakt.. Kwam de taxi me om 16:00 halen.. Ondertussen nog wat HEEL raars gebeurt maar hé daar praten we niet meer over.. Net doen of je gek bent. Doei gezegd (deze x was het afscheid niet zo moeilijk, ook wel weer eens fijn! haha) en toen weg gereden. De taxi-chauffeur was toch wel benieuwd waarom die vrouw niet zo aardig tegen mij deed... haha, dus ik uitgelegd.. Hij kon het niet begrijpen, maar ja, nog ff gekletst en 10 minuten later was ik bij mijn nieuwe hostfamily! Family Ali, lieve mensen uit Bangladesh, die ELKE avond (jaja nou komt het) vers koken!!!!! Ik mag thuis komen wanneer ik wil, als ik maar stil ben en van te voren ff laat weten hoe&wat.. En niet 3 avonden achter elkaar bijvoorbeeld... Verder even gekletst met Nargis (de moeder van de familie) prachtige terquoise jurk met van die zilveren kraaltjes en een grote omslagdoek had ze aan, echt zo traditioneel! Super mooi! Verder 2 boterhammen gegeten toen aangezien ik nog niks gegeten had... Haha, chocolaatjes gegeten. Even met lieve papa en mama geskypt (zo zie je ze een week niet, en zo 3x op een dag!) en toen heerlijk avond gegeten MET het gezin (zonder de zoon en vader en 1 van de dochters..) maar hé ik zat voor het eerst niet ALLEEN in een gezin te eten, en er was voor me gekookt. Gezellig gekletst en toen naar mn kamertje gegaan! Lekker ff computeren, skypen met lieve charlotte!

TROUWENS NIEUWS VAN DE DAG: Charlotte komt me opzoeken in Cambridge!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe leuk is dat?! Ik vind het echt super super super gaaaf!!!!!!!

En daarna maar eens ff koffie gehaald aangezien het ZO koud is! Terwijl ik mn koffie aan het maken ben in de keuken staat de oudste dochter een taart te maken voor een familie feest die morgen plaats vind. En echt creaties die ze aan het maken is met marsepein echt super mooi! Leuk om ff te kijken!

Daarna terug gegaan naar mn kamer, stroopwafel op mn koffie gelegd, filmpje gekeken met mezelf <3 haha, en toen bedacht ik me dus dat ik mn blog nog moest doen... Dus bij deze! Haha, hierna nog maar een filimpje kijken gewoon omdat het kan. Ha! Morgen naar de stad, voorlopig heerlijk in mn eentje, misschien gaat er nog wel iemand mee... En aan het eind van de dag is Hannah weer terugg! Super leuk! Moet haar echt heeeeel veel vertellen aangezien ze niks van de afgelopen week heeft meegekregen en niet eens weet waar ik ben/woon nu!

Trouwens, ik woon nog maar 5 minuten fietsen van de school af! Jaja, hoe chill? En dus ook echt veel dichterbij de stad <3 Papa en mama hebben ook alles geregeld voor weekendje hier! Top top top!

Wat was het fijn om papa en mama ff te zien op Skype vandaag <3 Anders is het leuk maar vandaag was het wel echt ff heeeeel fijn!

Nu lekker filpmje 2 kijken en vannacht een uurtje langer slapen in dit heerlijke bedje in deze mooie kamer... Wat wil je nog meer?

Oh, wacht ik weet het: stroopwafels! Heb er nog maar 2 :O

Nou ja, doeiiiii! (23:30)
X Xiem

ps. Note to myself: Sommige mensen zijn gewoon niet te vertrouwen...

  • 28 Oktober 2012 - 07:58

    Mama:

    Goed ontvangen in je nieuwe guesthome, dat is fijn om te lezen (en te horen). Rustig avondje gisteren, zo kom je vast even bij van alle belevenissen (leuke en soms wat minder leuke)... het lijkt af en toe wel een rollercoaster, de Python is er niks bij!
    Vandaag ben je volgens mij precies op de helft van dit avontuur en over iets minder dan 3 weken komen wij jouw kant op - met in elk geval één lege koffer haha.
    En voor wat betreft the note to your self: "It is costly wisdom that is bought by experience ..."

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 17700

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: