30 november - 20:02 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 30 november - 20:02 - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

30 november - 20:02

Blijf op de hoogte en volg Maxime

30 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Ik wil het niet tellen maar ik heb hier nog maar 9 dagen. Dat wordt brullen volgende week. Gelukkig kan ik van 2 van mn beste maandjes op Schiphol afscheid nemen.. dat helpt..

Maar oke, uiteindelijk dus nog lekker curry mee gegeten woensdag bij Natas, jammie! Rond 00:00 was ik weer home! Lekker gaan slapen, hihi 10 en een half uurtje slaap geklapt. Daarna in de ochtend ipad-uitleen-ready gemaakt, ga hem voor een week toe vertrouwen aan maatje Ludo. Die zonder smartphone, laptop en ipad de laatste 3 weken doorgebracht heeft, en ja, ik heb medelijden met hem!

Naar school gehaast en de leavingtest gemaakt, ging prima voor mn idee, maar achteraf begin je toch altijd weer te twijfelen...! Nou ja, kon dr nou toch niks meer aan veranderen. Nog ff langs de supermarkt gereden en ondertussen Lies gewappt of ze dr id bij luud kon droppen zodat ik in de avond Nusha in kon komen, haha dat ook weer geregeld. Kwam Hithem nog tegen, samen ff supermarkt in gegaan, en naar huis gelopen. Toen begonnen aan de foto's re-organizeren. En Beetje geschrokken om een roomie die terug kwam, uit het ziekenhuis.... iets met dr tanden en schaatsen: mn maag keerde gelijk om. Afspraak bij tandarts was allemaal al gemaakt, maar oke ik hou dr niet van.

In de avond thuis gegeten en rond half 10 naar residentie gegaan, samen met Luud nog ff in de launch gechillt. Toen spullen gedropt in zn kamer, en naar Nusha gegaan om afscheid te nemen van Olivier, die deze zaterdag weg gaat.. ): Haha, luud en ik stonden ff buiten te kletsen komt er een engelse man naar ons toe: huh zijn jullie nederlanders?
Vervolgend 10 minuten met hem staan kletsen, hij had hier nederlands geleerd en kon het écht oprecht goed. Super leuk!

Rond 10 in Nusha, gratis champagne, nog ff (nieuwe favo cocktail:) een strawberry callepso (of zoiets) en een biertje en toen rond 23:15 weer naar resi gegaan, daar nog ff snel praatje gemaakt met de mensen die buiten aan het chillen waren en toen was ik heel prettig 23:45 weer thuis! Slaapie gedaan tot vandaag 10:45 (hoppa, weer meer dan 10 uur!) doet ze goeddddd. Hahah, laatste lesdag aangebroken, dat betekent: laatste luisteroefeningen, schrijftest cijfer terug, leavingtest uitslag terug, afscheid nemen van Borja, en Yesco en Andre (mn leraar) ff bedanken voor alles. En mn klas succes wensen voor volgende week, zie ze op de dag van de toets weer, en heel misschien in de week onder het feesten nog ergens! haha. Nou, op luisteren scoorde ik vandaag 95% (ik héél blij!), mijn schrijftest cijfer was een ruime 4 uit 5, wat door wat slordigheids foutjes wel een 5 had kunnen zijn.

EN ALS KLAP OP DE VUURPIJL, UITSLAG VAN MN LEAVINGTEST:

C1. JA, ik ben trots ^^ Dat is het enerhoogste niveau dat je kan halen. Hihi, ja echt heel trots. Ook Jaap en Ludo hebben C1, en Lisan (als een baas) heeft C2 gehaald. Echt top! Doen die nederlanders maar weer ff goed! Haha!

Om 15:15 was het voorbij: doei EF school! hihi, ga de lecture en iLab vooral NIET missen! Hahahaha, ook speaking&listening ga ik NIET missen. muwahahaha

Ff gewappt met Lies, en aangezien er morgen een gigantisch feest is waar super veel mensen naartoe gaan (incl. lies) waar ze liever met id naar binnen gaat ipv paspoort, dus of ik Ludo nog zag. Nee, maar kom hem wel ff droppen. Dus was rond 15:45 bij Lies, en daar heerlijk gechillt tot 18:15, onwijs oude muziekjes geluisterd, grappige filmpjes gekeken en beetje teruggekeken alvast op onze awesome tijd in Cambridge <3

Daarna chill naar huis gegaan, ff wat dingetjes gefixt, nog ff met papa en mama geskypt (moet zo regelmatig ook ff gebeuren natuurlijk!) én heerlijk gegeten met roomie en hostmom. Daarna nog een onwijs leuk gesprek gehad met mn hostmom over aanstaande week en afgelopen periode en van alles en nog wat!

Daarna trots mn diploma aan mn roomie laten zien, zegt ze: "Ahh, ik ben zo blij voor je! En trots op je, want je wou zó graag C1!"

Hoe lief is dat? HIhi, daarna nog 2 chocolade muffins op zitten vreten hahhahahaha. Vreetzakken zijn Victoria en ik! En nu zit ik hier, mn blog af te schrijven! (= Tis onderhand al weer (21:22) Heb ondertussen ook nog gegeten hoor!

Ik ga morgen trouwens niet naar het feest... WANT CHARRIE KOMT WHOOOOP WHOOOOOOP! hihihiihihi, zó leuk!

Nu nog ff verder met mn foto'tjes en lekker een chill avondje thuis: heb ik ook wel eens nodig! Volgende week wordt party-hardy! Hihi, tot nu toe alleen de dinsdag en woensdag avond nog vrij.... Hahahahahaha, zien we wel weer ff!

Nu verder aan foto's. DOEI!

Xiem.

  • 30 November 2012 - 22:39

    Saskia:

    Hoi Maxime,
    wat een goeie cijfers! ik ben trots op je !!!
    ik denk je ouders ook wel.
    nu nog inderdaad aftellen.
    have a lot of fun!

    liefs tante sas.

    ps.ik ga Larissa even met haar kamer uitmesten!!!!!

  • 01 December 2012 - 09:13

    Mama:

    Helemaal leuk toch: een geweldige tijd, veel leuke nieuwe vrienden en een diploma er bij (na hard werken :-). De rest van je verhaal 'klinkt' inderdaad al een beetje naar afscheid nemen: laatste dit, laatste dat enz., maar dit weekend nog gezellig Charlotte op bezoek!
    We spreken elkaar straks nog op skype!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 17659

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: