29 & 30 oktober - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu 29 & 30 oktober - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Maxime Breedijk - WaarBenJij.nu

29 & 30 oktober

Blijf op de hoogte en volg Maxime

30 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

30 oktober - 00:52

Haha slapen nu..... Top acknds! Hahaha super veel lol met al ldie lieve mensen disn! Haha, Moens 8:45 beginnen dus nu snel slspen! X schrijf morgen wel een stukje!

30 oktober - 19:15

Hahaha moet ik over gister en vandaag gaan schrijven: drama!

Nou ja, gister was dus een top dag! Eerst op tijd uit bed gegaan, Hannah opgepikt naar de stad gelopen winterjassen gekeken, leuke gevonden maar begon te twijfelen... Stom -.- daarna naar school van 11:45 - 18-15 pfff niet vol te houden! Snel naar huis gegaan, spullen gedumpt! Toen naar Tesco gegaan om Lisan te meeten. Wij zouden in Marloes d'r residentie koken, terwijl zij zou hardlopen zodat we met ze alle om 20:00 paraat konden staan om te gaan bowlen met in totaal 8 Nederlanders. Super leuk, heerlijk gegeten! Mega gelachen want ze kennen hier geen nasi of saté-saus dus nou ja toen werd het dus maar roerbak-groente met rijst en zoet zure saus: nomnomnomnom! Kippies d'r in, ijsje toe: oehlala! In de avond gaan bowlen: meiden op 1 baan: Cathelijne, Marloes, Hannah, Jolie & Lisan! En ik bij de jongens haha: Jaap, Mark en Ludo! 3e potje had ik gewonnen, 1e Ludo en 2e Mark met een score van 189: ja tochh! Maar oke, Jolie naar huis gegaan. Mark, Jaap en Ludo gingen er nog meer doen, Hannah en lisan naar haar kamer gegaan om Juan en vele anderen te ontvangen. Lisan en ik naar de avondwinkel om nog wat lekkers te halen ^^ hahaha, mega gezellige room-party gehad. Veel gingen nog naar LolaLo maar ik was aardig MOE en vond dat ik de eerste week niet later dan 1 kan thuis komen.. Dus om 00:40 stapte ik het huis binnen om om 1:35 te gaan slapen.. Lag op m'n bed deed m'n ogen open om 1:00: "oeps, kleren nog aan..." Hahahaha! Goud-avondje! Vooral ook als je een Rus 'proost' gaat leren zeggen: mooie momenten!

Haha vandaag was het toch wel ERG vroeg en heb ik het eerste uur liggend op de tafel doorgebracht, ik functioneerde maar bewegen zat er ff niet in... Haha m'n hele lichaam doet pijn... (Nog steeds..)

Maar oke, tot 13:05 les, Marloes gemeet en afgesproken om een kostuum te kopen voor morgen aangezien iedereen al verkleed naar SCHOOL gaat omdat het Halloween is... Fijn, dacht ik. Echt geen zin in! Maar oke, met Theo en Marloes naar de stad gegaan, super gezellig en na 4 uur eindelijk helemaal compleet... Marloes, Lisan en ik gaan als 3: PAPEGAAIEN :D aaaaahhh zo leuk! Heb er helemaal zin in! Haha, een sport fleece-overal-pyjama- met masker! Haha Theo gaat als wolf, morgen ochtend gaan we eerst ff schminken at Marloes en dan naar school! Hahaha Nice (:
Nu ff eten, we zouden naar de hottub gaan maar Marloes is te moe en moet leren voor d'r leaving test. Ik ook helemaal gesloopt, maar Hannah en ik gaan bikkelhard voetballen: super leuk! :D

Dus doei doei (19:30) waarschijnlijk veel dingen vergeten: stom!

Haha trouwens Diego (staff gozer) nog helpen versieren met de school aangezien ik ff op Juan en Lisan ging wachten! Hahaha super hard gelachen!

Maar ik ga voetballen: doei!

X Xiem

  • 31 Oktober 2012 - 08:37

    Mam:

    8:28 Uur, koffie erbij, even kijken of er wat op het blog staat, al 15 mensen zijn me voor geweest ... kijken die 's nachts of zo?
    Gisteren radiostilte, toen ik stond te koken maar een wappje gestuurd: is je telefoon weer kwijt? Al snel rewapp: Neeee? Hoezo? Veel te druk natuurlijk met het kopen van een papegaaienpak alias winterjas, doe je dat ook aan in het vliegtuig? Dan ben ik denk ik toch blij dat we niet samen terugreizen haha!
    We kijken natuurlijk rijkhalzend uit naar de foto's van die drie попугаев, dat is 'papegaaien' in het Russisch,voor als je die Rus weer tegenkomt ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Maxime

Dit is mijn blog met verhalen over de aankomende 3 maanden Cambridge!

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 17660

Voorgaande reizen:

16 September 2012 - 08 December 2012

3 maanden Cambridge

Landen bezocht: